Mindshare anunță finalizarea formalităților prin care preia contul de offline media al Groupama Asigurări, la nivel local.
Portofoliul Mindshare se extinde, astfel, cu un jucător important, Groupama Asigurări fiind lider pe piaţa de asigurări din România, recunoscut pentru calitatea serviciilor şi pentru soluţiile flexibile de asigurare, oferite celor peste 1 milion de clienţi individuali şi peste 80,000 de companii.
În urma câstigării pitch-ului, echipa Mindshare furnizează servicii de consultanță și strategie media, planificare și media buying cu precădere pentru TV și radio, inclusiv proiecte speciale. Pitch-ul a vizat propunerea celor mai eficiente opțiuni de promovare a brandului și produselor Groupama Asigurări, pe piața locală.
“Ne onorează încrederea pe care ne-a oferit-o echipa Groupama. Pe de o parte, ne bucurăm pentru că soluțiile pe care le-am propus s-au dovedit convingătoare și eficiente pentru diferențierea brandului și a produselor oferite, dată fiind presiunea concurențială din categoria în care activează Groupama. Pe de de altă parte, nu mai puțin important, este bucuria de a lucra pentru o companie care are un impact pozitiv în viața oamenilor, prin serviciile pe care le oferă”, Cătălin Găitănaru, CEO Mindshare.
Prioritatea majoră a Mindshare pentru perioada imediat următoare este consolidarea poziției sale pe piața de media, ca parte a celui mai avansat grup de comunicare la nivel mondial – WPP – lansând constant servicii de comunicare inovatoare, adaptate noului context.
Echipa Mindshare oferă clienților servicii și expertiză de comunicare la cel mai înalt nivel. De asemenea, specialiștii Mindshare oferă servicii de consultanță cu privire la tendințele actuale și noile comportamente ale consumatorilor, în contextul generat de pandemie, cu obiectivul unei susțineri eficiente a creșterii business-urilor.