Gabriel Robu: Cred ca viitorul te obliga sa-ti faci un plan pentru el si sa nu-l abandonezi astfel te lasi pierdul in acest prezent in care acul busolei se invarte haotic.

Gabriel Robu: Cred ca viitorul te obliga sa-ti faci un plan pentru el si sa nu-l abandonezi astfel te lasi pierdul in acest prezent in care acul busolei se invarte haotic.

Arta l-a ajutat pe Gabriel Robu sa isi mentina mereu o perspectiva larga si o gandire critica. Si tot arta, spera el, va ajuta oamenii sa treaca de perioada aceasta dificila si sa mentina mentalul sanatos. Inspirat de istorie, arhitectura si anticipatie, a creat si a inscris la glo™ Urban Pairs & Art Flairs lucrarea Digital Nation, cu explicatia: 5G was like the Middle Ages.

Brief-ul m-a invitat la o idee frumoasa. Tonuleste unul relaxat, optimist, un pic ironic si destul de cool, crede Gabriel Robu

In asteptarea finalistilor, care vor fi anuntati maine, noi va spunem povestile artistilor participanti. Mai multe despre Gabriel, 5G si lucrarea lui, in randurile de mai jos. 

 

Bio pe scurt

Salut, ma numesc Gabriel, 34 de ani, originar din Constanta. Artele si stiintele umaniste au fost  importante si relevante pentru mine in relatia cu lumea exterioara inca de mic. Cu toate acestea nu am urmat o scoala sau un liceu de arte, totul a fost din pasiune. Am fost consecvent iar in 2016 am absolvit UAUIM Bucuresti sectia Design de Produs, astfel am materializat atractia catre arte, arhitectura si design in ceva concret la care lucrez si il dezvolt in fiecare zi.

 

Povestea cu arta

M-a ajutat sa-mi pastrez perspectiva larga si o gandire critica si astfel cred ca reusesc sa o transpun aplicat in proiecte pe plan profesional, dar si artistic cu toate ca nu ma consider un artist cap coada. Ca teme de inspiratie - istorie, antropologie, arhitectura, pop culture.

Un nou spatiu de expresie abordat este cel de motion graphics si animatie.

 

glo™ Urban Pairs & Art Flairs

Brief-ul m-a invitat la o idee frumoasa. Ideea a venit repede, cred ca de la contextul locuirii si dezvoltarii urbane din Romania, in special Bucuresti. Tonul in schimb este unul relaxat, optimist, un pic ironic si destul de cool.

 

Cum vezi tu viitorul

Cred ca viitorul te obliga sa-ti faci un plan pentru el si sa nu-l abandonezi astfel te lasi pierdul in acest prezent in care acul busolei se invarte haotic.

 

Relatia dintre arta si public in viitor

Mi-e greu sa zic dar stiu care trebuie sa readuca publicul la un mental sanatos.

Vezi lucrarile inscrise la glo™ Urban Pairs & Art Flairs

gloTM

+18. glotm este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.

  

TheCreator

TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Oameni

Sectiune



Branded


Related