Diana Lemnaru: Am început cu exprimarea figurativă, am cules din realitate. Oamenii, momentele din școli, din pasiuni spontane m-au format

Diana Lemnaru: Am început cu exprimarea figurativă, am cules din realitate. Oamenii, momentele din școli, din pasiuni spontane m-au format

"Stare" este o lucrare despre timp, spune Diana Lemnaru: pe valurile apei ne vedem și reflectăm la ceea ce suntem și la ce este în apă. Aceasta a fost ideea pe care a lucrat până a ajuns la art workul înscris la glo™ Urban Pairs & Art Flairs. Și în timp ce juriul deliberează și alege finalistele dintr-o serie de lucrări fresh și surprinzătoare, continuăm să vă spunem povestea creatorilor lor. Diana a terminat Liceul și Universitatea de artă, este inspirată de mulțimi și plante mărunte, experimentează cu arta abstractă și creează în medii diverse. Speră într-un viitor mai puțin apocaliptic, unde arta va avea locul pe care îl merită. Iată povestea ei după cum urmeză:

 

Bio pe scurt 

Bună, am 25 de ani. Am urmat liceul și universitatea de artă. Oamenii, momentele din școli, din pasiuni spontane m-au format.

Povestea mea cu arta e frumoasă. Evoluția s-a întâmplat prin dragoste, prin frustrări, din ambiții, nevoi, bucurie poate și multe altele pe care nu mi le mai aduc aminte acum.

Am început cu exprimarea figurativă, am cules din realitate. Am amintiri cu prieteni, străini pe care îi desenam. Creez în medii diverse. Căutările sunt în grafică și pictură. Îmi prinde bine creionul, penița. Culoarea este genială.

Teme? Mă bucur tare de mulțimi, vreau să pictez niște plante mici mărunte al căror nume nu îl știu dar le văd în curte și am fotografii strânse în timp pe tema aceasta. Cred că e momentul.

Am experimentat și arta abstractă. Am început să o trăiesc. A început să iasă din mine după ce o vreme am "experimentat-o"/ teoretizat-o... pe la facultate.

Noutatea expresiei în viața mea sunt hârtia manuală și dălțile cu care mă joc pe rame.

 

glo™ Urban Pairs & Art Flairs

Prietenul meu mi-a spus: Hai, ne înscriem și noi?

A fost un desen în mintea mea, l-am pus pe hârtie; degeaba, nu l-am folosit. Am găsit desene vechi în calculator și am început să mă joc cu niște filtre în Photoshop. Creasem o "filosofie", un fel de gândire în spate dar părea chinuit și m-am bucurat de ceva ce a apărut spontan (respectiv valul care este dintr-o acuarelă cu picioarele unui sudor într-o lumină de noapte).

Pe partea de vorbe, îmi plac cuvintele. A apărut jocul de cuvinte. Am vrut să trimit numai scris, dar nu m-a lăsat conștiința de artist. :))

M-a atras libertatea. M-am axat pe contrast sau de acolo a început.

M-a derutat un pic template-ul, probabil de la calculator să fi fost dar a mers bine în rest.

 

Cum vezi tu viitorul

Am o imagine despre viitor și e și cu sentiment. Mă bucur mai mult, Doamne ajută, sper să rămână. Deci un viitor cu bucurie, sper. Indiferent de cine, ce.

 

Relația dintre artă și public

O dată cred și o dată știu. Acum, voi zice CRED. Cred că relația dintre artă și public va fi digitală, holograme, VR...etc.

Pentru mine a crede este a simți dăruire dar să zic ȘTIU acum ar fi o certitudine.

Poate viitorul nu e apocaliptic așa, poate o să îmi placă.

Vezi lucrarile inscrise la glo™ Urban Pairs & Art Flairs

gloTM

+18. glotm este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.

  

TheCreator

TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related