Drumul de la stupid la genial merita experimentat, crede Theodor Radu, chiar daca nu stii niciodata ce vei gasi pe parcursul calatoriei. Asa si cu art workul lui inscris la glo™ Urban Pairs & Art Flairs. Se numeste "Out of the void" si se refera la evadarea organicului din mediul digital. Theodor a pornit de la dorinta de a evada din mediul digital, loc in care am cam fost nevoiti cu totii sa traim in ultimul an.
Pestele nu are nici o legatura cu televizorul, dar daca privim din cu totul alta perspectiva si ne gandim la natura celor doua elemente (pestele fiind un animal viu, inseamna organicul, iar televizorul fiind doar o masinarie care functioneaza cu ajutorul curentului electric reprezinta mediul digital) si la ideea de evadare din diferite medii, lucrarea capata astfel "coloana vertebrala", explica Theodor
Concursul se afla in etapa de evaluare si notare a juriului, iar aici puteti vedea viziunile despre viitor ale participantilor. Noi continuam cu povestile lor de viață și artă și vorbim mai jos cu Theodor despre pesti, arta si televizoare:
Bio pe scurt
Numele meu este Radu Theodor, am 20 de ani , sunt din Calarasi si cam fiecare experienta cu desenul si zona asta de arta m-au format si m-au ajutat sa ajung ceea sunt in ziua de azi.
Am incept sa desenez de la o varsta frageda (ca orice copil) si mi am dat seama ca ma pasioneaza chestia asta si asa am continuat pe acest domeniu. In momentul de fata ma pasioneaza foarte multe teme, dar c. Recent, am inceput sa ma folosec de stenciluri, fie ele digitale sau fizice, pentru a creea chestii noi.
glo™ Urban Pairs & Art Flairs
Am aflat de concurs prin propunerea unui prieten. M-a atras faptul ca pot propune o lucrare unde o pot vedea mai multi oameni.
Ideea o aveam de mai mult timp. Tot ce a trebuit sa fac a fost sa unesc piesele de puzzle.
Nu am avut foarte mule dificultati in crearea designului, mai greu a fost sa instalez photoshop-ul pentru a face asta :)
Viitorul
Momentan, viitorul il vad la fel, adica n-o sa se intample nimic in mod special in urmatoarele luni :)
Vezi lucrarile inscrise la glo™ Urban Pairs & Art Flairs
gloTM
+18. glotm este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.
TheCreator
TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier