Toti purtam in noi un microunivers, crede Diana Bota. Și oricât de diferite ar fi aceste lumi interioare, mereu vor exista fire care să le unească. Aceasta este și ideea de la care a pornit în lucrările sale înscrise la glo™ Urban Pairs & Art Flairs. Îi place să găsească conexiuni între noțiuni diferite și apoi să le definească prin culoare și forme noi:
In fiecare dintre noi este un microunivers, o lume a noastra, vedem lucrurile doar intr-un fel unic, totusi ceva ne reuneste de la detalii pana la ansamblu, de la intamplari pana la perspective, iar prin arta, metafora si locul de interpretare au un sens comun.
Juriul priveste atent toate lucrarile, analizeaza si delibereaza, iar maine vom afla finalistii care merg in ultima etapa, pe Instagram. Pana atunci noi vorbim cu Diana despre constraste, micro-universuri, lumi interioare și optimism de viitor.
Bio pe scurt
Eu sunt Diana, am 27 de ani, sunt din Sinaia si am terminat facultatea in Bucuresti. Sunt o fire expresiva si comunicativa, cu o atentie deosebita pentru culori si desen.
Ma impresioneaza de modul prin care o idee se poate transmite printr-o imagine, etapele care m-au format si sper sa ma mai formeze, pornesc de la dorinta de a exprima idei.
Povestea ta cu arta
Iubesc sa imbin culori si mereu mi-am gasit interesul in a transmite prin desen. Sunt curioasa sa vreau sa descopar si sa evoluez in domeniul artei vizuale, ma impresioneaza cum si in cate forme poate lua viata o imagine, doar de la o schita facuta cu un creion pe o hartie.
Ma inspira contrastul, abstractul si ideea de microunivers.
In ultima vreme, imi place sa transform creatiile lucrate de mana in lucrari digitale.
glo™ Urban Pairs & Art Flairs
Tema Fun & purpose mi-a atras atentia si mi s-a parut o oportunitate sa imi exprim stilul. Atentia s-a concentrat pe aceasta tema si am vrut sa fac detaliile sa se imbine.
Inspiratia
In fiecare dintre noi este un microunivers, o lume a noastra, vedem lucrurile doar intr-un fel unic, totusi ceva ne reuneste de la detalii pana la ansamblu, de la intamplari pana la perspective, iar prin arta, metafora si locul de interpretare au un sens comun.
Am decis sa schitez elemente care imi plac si apoi sa le definesc forme prin culori si contrast, imi place sa gasesc o conexiune intre idei diferite si sa adaug detalii care definesc.
Elemente opuse care gasesc un sens comun si se completeaza, mi s-a parut super interesant si m-a facut sa accept provocarea.
Am schitat in blocul de desen si am adaugat culorile, mai apoi am decis sa lucrez in vector. Imi doresc sa cunosc mai multe moduri de a transforma o imagine originala in mai multe forme digitale.
Cum vezi tu viitorul
Imi place sa cred ca mereu vom gasi o cale sa ne formam o perspectiva buna. In ultimul an am simtit cat de multe se pot schimba intr-un timp foarte scurt si totusi cred ca putem da tot ce e mai bun din noi si in momente mai grele.
Cred ca arta intotdeauna va gasi o cale sa iasa la suprafata, sa fie admirata. Oamenii traiesc prin arta! :)
Vezi lucrarile inscrise la glo™ Urban Pairs & Art Flairs
gloTM
+18. glotm este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.
TheCreator
TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier