Competitie mare pentru Leii de aur si Grand Prix-uri. Una din cele mai bune prezente ale retelei Lowe - un Grand Prix si 24 de Lei Cannes. Lowe a reusit sa isi depaseasca propriul record, de 22 de trofee, stabilit in 1999. La editia de anul acesta, agentia a fost premiata cu 7 lei de Aur, 5 de Argint, 9 de Bronz si 3 trofee Promo, alaturi de Grand Prix-ul obtinut de Lowe Hunt Sydney. Nu numai Leii au fost motiv de sarbatoare, ci si faptul ca zece filiale Lowe au castigat aceste medalii, demonstrand profesionalismul si valorile companiei la nivel global.
Matthew Bull, Chief Creative Officer Lowe & Partners Worldwide, a mentionat cateva filiale care au iesit in evidenta anul acesta - Lowe Hunt Sydney a castigat mai multi Lei si un Media Grand Prix pentru campania Lynx Jet (Axe); Lowe Malaezia, desi intr-o piata mica, a reusit sa creeze concepte foarte puternice, prin care a obtinut trofee de aur, argint si bronz; iar Lowe Londra a castigat un nou Leu de aur cu spotul TV Stella Artois, al 12-lea Gold Lion obtinut cu lucrari realizate pentru acest client.