Recunosc, sunt un gainar. Un om a carui pana face parte din penajul pestritz al unei preocupari recurente: gaina. Sunt la al doilea articol pe aceasta tema si, daca nu ar fi fost consecutiv, probabil as fi reusit sa camuflez aceasta evidenta predispozitie in trend-ul decadent al vremurilor. In fine, va invit din nou in lumea mea plina de caserole si copane sa facem un ultim efort de a dezlipi de pamant puiul olimpic a lui bratescu-voinesti.
Publicitarii romani subt gripati. In miezul verii, in preajma concediilor, in asteptarea sold-urilor, mintile acestor oameni sensibili la nou incearca sa faca fata tulpinii modificate de gripa. E probabil prilejul perfect sa aruncam un ochi pe unul dintre coridoarele publicitatii pandemice, proaspat inaugurata la romani. Virusul aviar, mediatizat ca la carte, a reusit sa scoata fermele de profil pe ecrane. Ca orice catastrofa, nasurile infundate ale pasaretului poate deveni si ea o sursa abundenta de oportunitati. Cu cateva sute de mii de euro, orice producator vizionar isi poate elimina concurenta mai putin obisnuita cu sticla. N-o sa-i enumar pe potentiali perdanti, il trec doar in revista pe al doilea ocupant al podiumului: Transavia.
Comentarii