Pana sa trecem in revista cele mai tari articole din Martie, tinem sa va spunem ca MBA-ul creativ de la The Alternative School, in programul cu focus pe design, incepe pe 13 aprilie. Sunt 6 ore pe saptamana, pret de o luna si jumatate. Speakeri internationali, care au facut campanii istorice, brief-uri care-ti pun mintea la contributie si un networking de mare clasa. Costa mai putin decat in mod normal, deoarece intalnirile sunt digitale, iar beneficiile raman aceleasi: rafinament educational, oameni motivati si sansa calificarii la o competitie internationala cu focus pe design.
Pentru ca letargia de pandemie bantuie. Pentru ca e nevoie de inspiratie si de conectare cu lumea, pe cele mai interesante frecvente ale ei. Pentru ca e mai bine sa te intrebi „ce-ar fi daca”, decat sa zaci, blazat, in zona de disconfort. Pentru ca niciodata gasirea solutiilor n-a venit batatorind acelasi drum. Pentru ca e un mod de a creste motivatia si calitatea produselor livrate de oamenii tai. Pentru ca avem nevoie de noutate si de provocari constructive, ca de aer. Uite de-asta sa-ti trimiti echipa la MBA-ul creativ de la The Alternative School, in programul cu focus pe design. Cere azi toate detaliile de inscriere la [email protected] si, ca sa descoperi speakerii, exploreaza-le pagina de Insta.
In noiembrie 2020 BDR Associates, agentie independenta de relatii publice si unul dintre pionierii industriei locale de profil, a implinit 25 de ani de activitate pe care i-a sarbatorit printr-o frumoasa campanie, alaturi de actuali si fosti angajati care si-au pus marca asupra agentiei, dar si a industriei de marcomm locale. In 2003, agentia a semnat cu Hill + Knowlton Strategies, parte din marele grup de comunicare WPP. Romanita Oprea a vorbit cu Catalina Rousseau, Senior Partner, Presedinte & CEO, Romania & Republica Moldova, BDR Associates, despre inceputurile in antreprenoriat, provocarile si momentele frumoase ale acestor 25 de ani, pandemie si adaptare, lectii invatate, precum si intreaga industrie de comunicare locala. Un interviu din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness.
Marian Costache a discutat zilele trecute cu Gabriel Vasile (35 ani), un tanar surprinzator in mai multe privinte. Gabriel este inginer, expat in Asia de Sud-Est si totodata antreprenor in Romania.
Jobul lui este de inginer software, in domeniul IT, in Singapore, la o companie de IoT, pe segmentul smart building. In momentul actual lucreaza la optimizarea cladirilor de birouri, pentru reducerea consumului de energie electrica. Domeniul in care lucreaza e unul eco, dar care opereaza totodata in directia micsorarii costurilor. Un interviu din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness.
Cu o experienta vasta de peste 21 ani in domeniul comunicarii, initial ca jurnalist, ulterior ca PR Manager şi consultant in Image Management, Cristina Turnagiu Dragna este de 15 ani antreprenor si Communication Strategist. Domeniul ei de expertiza este reprezentat de industiile de lux (design, beauty, luxury goods, hospitality & travel), iar in ultimii 11 ani si-a orientat cariera spre o nisa mai putin atinsa a comunicării: Eticheta, protocolul și ceremonialul. In anul 2011 a devenit membra a Asociatiei Romane de Protocol, iar din iulie 2020 este Vice-Presedinte a acestei Asociatii.
A fost o placere sa vorbim cu Cristina despre inceputuri in antreprenoriat, pasiunea pentru eticheta si comunicare, auto-depasire, Relatii Publice si consultanta, curaj si determinare. Un interviu de Romanita Oprea.
Orasul e populat de ceva timp de niste panouri outdoor ce imping in fata un brand cat se poate de autohton, Luca. Ce a mai facut Luca, pe langa faptul de a folosi ca imagine de brand o poza cu 2 batranei de pe la vremea Unirii din 1918?
A umblat la raftul cu asocieri ciudate. De data asta contextualul e maxim, pentru ca a gasit cumva si legatura cu pandemia. Se combina utilul cu neplacutul, masca cu mancarea, resturile de patiserie din partea de copy se iau la tranta cu imaginea unui covrig bine framantat de pe outdoor. Articolul semnat de Marian Costache e integral aici.
Cu peste 17 ani de experienta profesionala in comunicare, Raluca Ene are un portofoliu extins de clienti din toate zonele spectrului economic, de la servicii profesionale și FMCG la transport, manufactura și IT. Ea are o experienta vasta de lucru in consultanta și strategie de comunicare, precum și in comunicare corporate și de brand, marca de angajator și imagine publica pentru clienti companii și organizatii non-guvernamentale de diferite dimensiuni, precum și pentru profesioniști independenti cu specializari dintre cele mai variate.
In 2012, Raluca a inceput ca intraprenor și a dezvoltat agentia de comunicare Chapter 4 Romania, ca parte a retelei regionale de agentii Chapter Four și a grupului local de agentii creative GMP. Datorita afilierii la reteaua regionala, Chapter 4 Romania este partener exclusiv al agentiei internationale de relatii publice Burson Cohn & Wolfe pentru tara noastra.
“Fiecare conversatie cu Raluca este interesanta si m-am obsinuit sa plec mereu cu inspiratie si lectii de mare ajutor. De data aceasta am discutat despre impactul pandemiei asupra agentiei pe care o conduce, cat de mult a contat experienta crizei economice din 2008-2010, transformarea industriei de comunicare, dar si a Chapter 4 Romania”, spune Romanita Oprea.
Un alt interviu din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness.
Phoenix Media a lansat in Martie VDO (Video Dynamic Offer). Din cate declara pe parcursul anului trecut Dio Boaca, Managing Director, acest lucru este parte dintr-un plan mai amplu pe care compania il urmareste, in sensul digitalizarii avansate. Despre aceasta ultima lansare, despre situatia actuala a industriei, in acest context pandemic, ca de altfel si despre planurile de viitor ale Phoenix Media, i-am adresat lui Dio cateva intrebari. Un interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness.
Betano.com a donat 100.000 de euro catre Crucea Rosie Romana pentru achizitionarea de echipamente urgente si necesare pentru spitalele din Romania. Aceste resurse vor facilita crearea unor conditii suplimentare de siguranta pentru cadrele medicale aflate in prima linie de lupta impotriva COVID-19, dar si pentru apararea sanatatii si vietii pacientilor romani.
Am facut o incursiune in cariera lui Dragos Mindreci, country manager, urmata de o discutie despre digital marketing, oportunitati, piata nisata pe care activeaza compania pe care o reprezinta, competitie, rolul tehnologiei si, nu in ultimul rand, despre sustenabilitate si importanta ei. Un interviu de Romanita Oprea.
Saptamana trecuta am stat de vorba cu Valentin Vacarus, Managing Director Godmother, despre tappy, minunatul promoter-robot. Asa cum i-am spus si lui Valentin, tappy ne-a atras atentia din prima clipa, iar daca ar fi sa facem o lista cu lucruri bune aduse de pandemie, in marcomm-ul romanesc, tappy ar fi cu siguranta printre ele.
Am trecut alaturi de Valentin prin povestea lui tappy si am filat putin din planurile de viitor ale Godmother, legate de acest proiect. Va invitam sa parcurgeti interviul ca pe o dovada in plus a faptului ca un antreprenor adevarat nu va plange niciodata pe ruine, ci va alege mereu sa se reinventeze. In acest caz, cu foarte multa inspiratie! Un interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness.
Cu o vasta experienta in PR obtinuta initial in agentii foarte cunoscute precum Ogilvy&Mather and MMD Public Relations, Sorana Savu a pornit pe drumul antreprenoriatului in 2001, alaturi de sotul ei Andrei Savu, si a lansat Premium Communication.
“Pentru mine a fost o bucurie sa ne auzim si imi povesteasca despre inceputurile ei in jurnalism si comunicare, pasiunea pentru meserie, cele mai importante lectii invatate in crizele economice prin care a trecut Romania, dar si evolutia industriei in ultimii 20 de ani si cum o percepe ea, ca participant activ”, spune Romanita Oprea.
Incheiem astfel cu un alt interviu din seria#reinventyourself #reinventyourbusiness.