Anul trecut pe vremea aceasta, mai exact la începutul lunii martie, am început o frumoasă colaborare cu partenerul nostru Du’Monde.
Încă de la început a fost un proiect captivant, în care am investit toate resursele și toată energia necesară pentru a duce totul la un alt nivel.
Du’Monde este unul dintre liderii de piață în domeniul Home & Deco, iar împreună am crescut vizibil business-ul la nivel de brand.
Parteneriatul nostru a început cu un rebranding, am șters aproape tot și am desenat o nouă poveste. De la culori, la tone of voice, la machetă pentru un nou site și implementare. Am comunicat și comunicăm continuu pentru a menține toate standardele cât mai sus, iar clientul final să aibă o experiență așa cum merită!
Website
Am început prin modificarea vizuală și structurală a website-ului dumonde.ro și am implementat filtre pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului.
Astfel, în anul 2021, am reușit să aducem 1,304,567 oameni pe magazinul online, adică o creștere de 46% față de anul precedent. Vizitele totale ale magazinul în perioada 01 martie 2020 – 01 martie 2021 având un număr de 2,699,073, o creștere de 28% față de anul precedent.
În primul nostru an de colaborare, au avut loc 14,367 de tranzacții online, rezultând o creștere de 2,3%, iar valoarea unei comenzi a crescut cu 22%.
Du’Monde se bucură astăzi de vânzări atât fizic cât și online, cele din urmă având o creștere de 24% față de anul precedent.
Promovare online
Promovarea în mediul digital pentru Du’Monde a început din prima în forță. Am activat toate canalele de promovare și astfel am reușit să ajungem la clienții potriviți și să creăm o relație cu aceștia.
Pe scurt, am dezvoltat campanii de Email Marketing pentru a trimite oferte personalizate abonaților și pentru a îi informa personal de fiecare dată când Du’Monde are noutăți. Astfel, abonații la newsletter au o creștere de 110% față de anul precedent. Până în momentul de față, au fost trimise 53 de newslettere, un total de 1120503 de email-uri trimise.
Din strategia noastră de promovare online, nu putea lipsi canalul Google, de altfel cel care oferă cele mai bune rezultate în domeniul Home & Deco.
Din campaniile de promovare Google Ads, Du’Monde a obținut următoarele rezultate:
● 69,174,100 afișări în campanii Google Ads
● 1,932,980 clickuri din campanii către magazinul online
● 13,337.17 de conversii obținute
‘’Peste 36% din încasările magazinului online au fost obținute de acest canal.’’
Social Media
Pagina de Facebook Du’Monde era deja creată, însă am preluat acest canal și am implementat noul branding și noua strategie de comunicare în mediul online.
În prezent, pagina de Facebook Du’Monde are 297.000 de urmăritori, cu 13.000 mai mult față de perioada dinaintea colaborării.
Pe scurt, datele din canalul de comunicare Facebook arată așa:
● Engagement: 112.000+
● Clicks: 4.1 Milioane
● Engaged people (likes, shares, comments): 312.000
● Shares: 4100+
● Comments: 11.000+
“Am creat până în momentul de față peste 600 de postări și suntem în plină creștere.’’
Ulterior, am dezvoltat și pagina de Instagram, unde am integrat și magazinul online, iar cei 8,776 de urmăritori s-au bucurat de concursuri interactive și de oferte de nerefuzat.
Iubitorii de lucruri frumoase și calitative au regăsit Du’Monde și pe YouTube, unde am gestionat campanii de promovare video, iar astăzi canalul de YouTube a înregistrat 358,739 views.
Așadar, aceasta este pe scurt povestea noastră alături de Du’Monde – frumoasă, dinamică și plină de rezultate satisfăcătoare. Continuăm drumul digitalizării împreună și gandim cele mai potrivite strategii pentru creșteri și mai mari, de la an, la an.
Pe această cale dorim să îi mulțumim partenerului nostru pentru că ne-a ales, pentru că are încredere în deciziile noastre în calitate de specialiști în marketing digital și ne dorim ca această colaborare să înflorească pe parcursul multor ani.
Iar pentru voi, cei care apreciați estetica și calitatea în casa voastră, vă recomandăm să alegeți piese de mobilier de pe dumonde.ro.