Să lăsăm perspectivele comode deoparte când vorbim despre Gen Z, propune Miruna Antonescu, Head of Planning, Saatchi & Saatchi + The Geeks. Să ne debarasăm de discursul comod cu „tinerii din ziua de azi, care habar n-au de nimic” și să îi vedem cum sunt. Suntem de acord, asta încercăm să facem și noi prin seria asta de interviuri: să aflăm cât mai multe despre ei. Știm că sunt refractari la publicitate, că cer multe de la branduri și s-au născut pe internet. Dar la ce visează ei? Ce îi definește?
Născuți și crescuți într-o societate unde internetul face ca ritmul să fie unul fast-fw, unde constanta este de fapt schimbarea și unde sursele de informare nu mai sunt limitate la școală / familie, sunt într-o mult mai mare măsură încrezători în forțele proprii și capabili de a fi “self-made”, atunci când își doresc. Fie ca self-made înseamnă să se apuce de un startup de succes sau să devină peste noapte vedete în Social Media, spune Miruna