Chill Pack este campania dedicată brandurilor care vor să se asocieze cu good vibes, relaxare și fericire prin care 10.000 de profesioniști din marile companii primesc de la echipa CV30 un gift bag plin de cadouri de la partenerii campaniei, care își doresc să contribuie la starea de bine a profesioniștilor.
Comunicarea către target-ul corporate pentru înscrierile la Chill Pack a început în prima parte a lunii martie și până acum 65% din Chill Packs au fost deja rezervate pentru profesioniștii din peste 120 companii de top precum Mega Image, Unilever, Decathlon, Draxlmaier, Genpact, Takeaway, Huawei, Untold, Renault, Teilor, etc. Înscrierile continuă până când toate Chill Pack-urile disponibile vor fi rezervate.
Printre sponsorii campaniei se numără: Queisser Pharma care oferă produse Doppelherz și vouchere de reducere pe sanatatelatineacasa.ro, Nestlé Cereale Mic Dejun cu două sortimente de cereale Cheerios Ovaz, Unilever care participă cu produsele Hellmann’s, Frufru Snack Bar, Dero Capsule Trio și vouchere de reducere pe iubesteinghetatashop.ro, frufru.ro, urbanmonkey.ro, precum și brandul de cafea Davidoff Café Instant stick.
Pentru a primi Chill Pack, team managers și/sau reprezentanții departamentului de HR se înscriu și echipa CV30 livrează gratuit, la birou, Chill Packs pentru toți colegii.
Conceptul Chill Pack a pornit de la necesitatea unor minute de relaxare și deconectare în contextul work-from-home, de la birou sau remote. Prin intermediul campaniei Chill Pack, profesioniștii din marketing au la dispoziție un canal direct de comunicare cu targetul corporate. Astfel, 10.000 de profesioniști white-collar din București și marile orașe vor interacționa cu brandul și/sau produsele promovate.
“La finalul anului trecut am participat la o discuție în echipă, în încercarea de a găsi metode de relaxare și deconectare în timpul programului de lucru, chiar și atunci când opțiunile sunt limitate. Decizia noastră a fost să ne concentrăm încă o dată pe aspectele pozitive ale activității noastre, indiferent de context, și invităm și alți profesioniști să facă la fel. Așa a apărut Chill Pack :)”, Anca Bătae, Business Development Manager @ CV30
Conceptul campaniei este următorul: împreună cu brandurile participante, echipa CV30 oferă un moment de liniște și relaxare profesioniștilor care vor intra în posesia Chill Pack, un goodie bag gratuit cu produse și materiale promoționale dedicate targetului corporate.
Brandurile interesate pot participa ca sponsori ai campaniei prin sampling / insert în gift bag, branding pe gift bag, awareness și oferirea de digital goodies, dar și ca beneficiari, primind gift pack-ul cu goodies pentru întreaga echipă.
Partenerii Chill Pack sunt pionieri pe un concept multibrand, în ton cu vremurile, care le oferă acces la un segment de consumatori foarte specific și ofertant: profesioniștii white-collar din companiile din București și din țară, educați și cu venituri medium-to-high.