Câştigă un masterclass de organizare a promoţiilor cu PROMOTIFUL

Câştigă un masterclass de organizare a promoţiilor cu PROMOTIFUL

INTERACTIONS invită toţi organizatorii de promoţii să celebreze împreună campania promoţională cu numărul 300 pe platforma de automatizare Promotiful şi să descopere premiile care le schimbă joburile în bine din Promoţia Organizatorilor de Promoţii. Agenţia de comunicare digitală şi e-CRM le-a pregătit un kit garantat de tips and tricks despre promoţii, bazat pe experienţa acumulată în 12 ani de campanii promoţionale. În plus, participanții au şansa la marele premiu, un workshop personalizat pentru compania câştigătoare. Trainingul are ca subiect promoțiile și tool-urile moderne de automatizare a activității de marketing în domeniul campaniilor promoționale.

Scopul campaniei este de a oferi marketerilor know-how-ul necesar pentru a-şi perfecţiona promoţiile, cu eforturi minime, dar cu rezultate maximizate. Cu o simplă înscriere pe site, ei primesc garantat kit-ul gratuit de tips and tricks, un set de sfaturi despre promoţii inspirate din proiectele INTERACTIONS. Prin tragere la sorţi, va fi oferit şi workshop-ul Promo for the win, o prezentare holistică personalizată pentru echipa de marketing câştigătoare, susţinută online de Adrian Alexandrescu - expert în transformare digitală, CRM & marketing digital, Salesforce Certified Consultant și HubSpot Certified Professional.

Promoţia Organizatorilor de Promoţii este o campanie de celebrare pentru Promotiful, tool-ul creat de INTERACTIONS pentru a simplifica realizarea unei promoţii în doar câteva ore, nu zile sau săptămâni. În funcție de strategia de comunicare, prin platforma SaaS Promotiful se pot alege rapid și simplu mecanisme de promoții, de la introducerea codurilor unice de pe produse, până la concursuri cu fotografii, trageri la sorți, vouchere cadou, licitații, jocuri piramidale, trimiteri de bonuri fiscale și multe altele. Din momentul în care partea de conținut și conceptul creativ sunt definitivate, site-ul de promoție cu tot ce implică mecanismul ales, poate fi gata de lansare în 3 ore, inclusiv cu integrări SMS. Implementarea platformei implică o investiţie de minimum 1.000 euro, care poate scădea gradual, în cazul unor campanii multiple într-o perioadă de timp prestabilită.

 

“În apogeul erei digitale, când toate brand-urile caută moduri eficiente de promovare online, Promotiful poate schimba radical modul cum construieşti o promoţie. Credem atât de mult în acest produs încât i-am realizat propria lui campanie promoţională, la care te invităm să participi şi să beneficiezi de premiul garantat, dar şi de şansa de a avea o discuţie extinsă cu un specialist în promoţii cu 12 ani de experienţă”, spune Cătălin Raescu, Project Manager Promotiful.

 

“Ne-am gândit intens la premiul care poate completa o campanie dedicată marketerilor. Puteam alege bilete la conferinţe, servicii tehnice sau alte premii pe care echipa să le folosească punctual. Dar scopul nostru nu este doar să oferim bucuria unui premiu ce mâine va fi uitat, ci baza unui mindset care poate schimba modul cum îţi desfăşori activitatea pe termen lung. Aşa am ajuns la concluzia că ne putem folosi propria experienţă în campanii promoţionale pentru a dezvolta materiale personalizate, pe care un brand manager să le poată folosi aplicat în compania lui”, completează Adrian Alexandrescu, Managing Partner INTERACTIONS.

 

Agenția de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS și-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creștere constantă și oferă servicii de creație, mentenanță, dezvoltări tehnice și de automatizare: 2 treimi business autohton și o treime business extern.

În portofoliul de clienți INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle, Niran, K Group, Queisser Pharma, Nordic Group sau Profi.

Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related