Sunt nativi digitali, liberi de prejudecăți, deschiși la minte. Ba nu, sunt zombie care nu pot trăi în afara ecranelor. Urăsc publicitatea. Dar iubesc brandurile. Și tot așa. Studiile spun multe despre Gen Z, iar interpretările pot fi complet diferite, pe baza acelorași date, așa cum arată articolele de specialiate care se înmulțesc pe acest subiect. Laura Iane, Director de Creatie pastel, crede că Gen Z sunt fix așa cum e normal să fie: o generație care nu acceptă prea ușor o mâncare pre-mestecată și care, datorită tehnologiei, abordează multe lucruri diferit. Diferențele față de celelalte generații - inclusiv milenialii - sunt firești. Cum ajung totuși brandurile la generația Z?
[Gen Z] Laura Iane: Generația Z este extrem de creativă în felul în care își trăiește viața. Se exprimă ușor și generează foarte mult content
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: