IAA Young Professionals, asociația tinerilor profesioniști din industria de marketing și comunicare din România, lansează Micul eBook al Marelui MarCom. O serie de interviuri în care profesioniștii din acest vast univers ni se destăinuie și ne împărtășesc opiniilor lor despre trenduri, challenge-uri prin care au trecut și ce au învățat în urma lor.
Structura eBook-ului este una inedită. Pe parcursul următoarelor săptămâni, rând pe rând, ni se va dezvălui câte un invitat și vom putea afla răspunsurile și poziția sa vis-a-vis de întrebările adresate de echipa YP. La finalul celor 6 săptămâni, întreaga serie de interviuri vor fi reunite în acest eBook. Tema prime ediții este: „Biggest challenges of 2020. Lecții pentru 2021”.
„Este un eBook fresh, cu twist care sperăm să vă țină aproape de butonul de download în fiecare săptămână. Aceleași întrebări care aduc 6 viziuni diferite asupra subiectului. Fiecare invitat le tratează în stilul său caracteristic, dar pentru că fiecare este un expert în aria sa, există și întrebări personalizate care abia așteaptă să fie descoperite. Am ales să lansăm acest proiect într-o perioadă în care suntem invadați de webinarii pentru că dorim să aducem informații utile într-o manieră cât mai user friendly. Spor la citit!”, a declarat Iulia Niculae-Cuciurean, Președinte IAA Young Professionals România și Young Professional Vice President of IAA Global.
Capitolul unu al Micului eBook al marelui MarCom îl are drept personaj principal pe Mih Lovin - antreprenor în industrii creative: fondator al LeSQUAD, Partener în Creative VR, Creative Partner în L2.studio și Founder of PGM.agency. Mih este pasionat de digital strategies, trend research și content creation.