Toți românii se pricep la fotbal, politică și influenceri. Iată că și folclorul trebuie updatat la 2021. Mulți se pricep, dar puțini știu. De aceea a scris o carte Cristian China-Birta care se cheamă chiar așa: ”Ce ne facem, dom’le, cu influencerii ăștia?”, un îndrumar despre cum și când se folosesc influencerii la granția cu publicitatea. Ocazie cu care l-am întrebat și noi tot felul de lucruri despre influenceri, pornind de la definiția termenului și conotațiile lui peiorative până la pandemie, branduri și bani.
Cristian China-Birta: Influencer marketing e ca dezvoltarea personală, mulți cred că știu tot despre asta, când de fapt nu știu mai nimic
![Cristian China-Birta: Influencer marketing e ca dezvoltarea personală, mulți cred că știu tot despre asta, când de fapt nu știu mai nimic](https://media.iqads.ro/2021/03/154611800-3892519400768815-3844022032236933179-o-cover-850.jpg)
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: