[Gen Z] Cătălin Florea: Generația Z se desprinde definitiv de perioada dinainte de 1989. Nu numai că au avut acces la internet toată viața, dar au fost de la început cetățeni UE

[Gen Z] Cătălin Florea: Generația Z se desprinde definitiv de perioada dinainte de 1989. Nu numai că au avut acces la internet toată viața, dar au fost de la început cetățeni UE

Gen Z sunt puțin alien, crede Cătălin Florea, Head of Product Initiative România. Cel puțin pentru contextul românesc. Ei se despart cu totul de momentul 1989, au crescut într-o lume liberă, online, sunt conectați la valorile celorlalți Z, indiferent de regiune. Unul din paradoxurile acestei generații este că, deși sunt tot timpul online, brandurile nu prea dau de ei.

O provocare poate fi și modul în care ajungem la ei – nu pentru că ar fi greu de găsit, ci pentru că brandurile ajung pe platformele folosite de ei cu o întârziere de câțiva ani

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related