Salut si bine te-am gasit la Brain it Forward, podcastul celor care conduc echipe, companii sau se lanseaza in afaceri acum.
In al doilea episod al acestei noi serii discutam despre customer value si tranzitia evenimentelor din mediu fizic in online.
Ana Maria Diceanu gazda acestui podcast, alaturi de Marius Cristea, Managing Director Blue Idea (alias Marius de la IQads) vor discuta cu invitatul editiei, Alexandru Maxineanu, Division Manager @ Universum.
Cum au reusit industria organizarii de evenimente sa supravietuiasca?
Sunt mai eficiente evenimentele online decat cele fizice?
Vom reveni vreodata la evenimentele fizice?
Daca doresti sa afli raspunsul la intrebarile de mai sus, stai alaturi de noi la Brain it Forward.
Show notes
- 0:42 – Cum a fost tranzitia evenimentelor din offline in online?
- 3:40 – Ati considerat evenimentele virtuale o varianta de lunga durata?
- 4:56 – Networkingul in mediul online
- 5:15 – Poate experienta online sa aduca experienta de socializarii?
- 6:42 – Cum s-a adaptat echipa lui Alexandru?
- 7:23 – Cum va arata conferinta viitorului?
- 8:07– Cum au reactionat partenerii in timpul tranzitiei?
- 10:13 – Atentia publicului in offline si atentia in online
- 11:50 – Sfaturi pentru organizatorii de evenimente
- 13:22 – A crescut competitia intre evenimente?
- 16:09 – Alexandru si globul de cristal
- 17:15 – Good-Food.ro
- 19:31 – Echipa pentru evenimente fizice?
- 20:43 – Care sunt temele de interes pentru oameni?
- 23:57 – Cum se lucreaza cu speakerii online?
- 28:45 – Timpul si oamenii de calitate
Brain it Forward este un podcast pentru manageri, lideri si antreprenori.
Ana Maria Diceanu, Managing Director Brain 4 Strategy, alaturi de un co-host si un invitat dezbat probleme actuale si vin cu solutii practice pentru ele.
Host: Ana Maria Diceanu - Managing Director Brain 4 Strategy
Co-host: Marius Cristea - Managing Director Blue Idea (IQads, SMARK)
Invitat: Alexandru Maxineanu - Division Manager @ Universum