[Marcom 2021] Calin Buzea: Va fi anul inceperii re-constructiei relatiei brand – client bazate pe first party data

[Marcom 2021] Calin Buzea: Va fi anul inceperii re-constructiei relatiei brand – client bazate pe first party data

Principalele schimbari in aceasta perioada sunt generate de folosirea datelor. Analiza, vizualizarea, interpretarea si generarea de insight-uri, pornind de la date, crede Calin Buzea, Managing Director Digitas Romania. In 2021 se face tranzitia catre campanii care folosesc 1st party data:

Clientii inteleg ca demograficele nu mai sunt suficiente. Aflam pentru targets care sunt barierele, triggerele, le adresam in digital mesaje personalizate care sunt scrise ca si cum i-am cunoaste. La intersectia dintre consumers data si tehnologie, din fericire pentru toti, am inceput proiecte in care urmarim si signals (click-urile pe care le dau userii in bannere sau in websites) si retargetam dinamic, explica Calin

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Digitas

Digitas este agentia de Connected Marketing, construita pe principiul ca exista modalitati mai bune pentru ca brandurile sa se conecteze cu oamenii. Valorificam capabilitati complete de date, tehnologie,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related