Cele mai interesante titluri din Februarie, pe WeInvent.ro

Cele mai interesante titluri din Februarie, pe WeInvent.ro

Luna asta, mai exact pe 13, WeInvent a implinit 13 ani. Asa cum am mai spus, ne-am dat seama mai incoace, mai catre zilele noastre, ca aceasta aniversare e importanta mai mult pentru noi. Pentru voi, publicul nostru, e mult mai important sa publicam chestii relevante. Ceea ce merita sa va reamintim, si cumva in legatura cu aceasta aniversare, este faptul ca am pornit aceasta publicatie din dorinta de a promova o viziune multisenzoriala asupra comunicarii, in legatura indisolubila cu experientele de brand.

Ce s-a intamplat in acesti 13 ani, in privinta comunicarii, cat si a relatiei brandurilor cu consumatorii, confirma directia buna, in care am pornit. Cu toate acestea, nu va ascundem ca lucrurile se misca mai incet, decat ne-am inchipuit. Foarte multe companii au declarat si declara frumos interesul pentru experiential dar fac, pana la urma, tot ce stiu.

Deocamdata ne bucuram ca suntem tot mai cititi, iar asta pentru moment este suficient. Sa vedem cum ne-am petrecut, insa, aceasta luna Februarie si cu ce articole interesante v-am intretinut.

Fabrica de PR este o agentie de comunicare, creare si implementare de strategii de imagine pentru companii si vedete, care are in portofoliu branduri precum One United Properties, 2Performant, Global Records, Horia Brenciu, Editura Trei, Chef Florin Dumitrescu, cramele Recas, KADRA, etc. Am vorbit cu Camelia Cavadia si Alina Sin, Managing Partners, despre inceputurile agentiei, pasiunea pentru comunicare, cariera, dar si cum a fost 2020 si adaptarea la “noua realitate”. Un interviu de Romanita Oprea, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness.

Cand clientii sunt fericiti, ei sunt foarte deschisi sa spuna asta lumii intregi. In studii recente, aproape un sfert dintre consumatori declara ca ei ar povesti catre cel putin 10 oameni, in momentul in care ar avea o interactiune pozitiva, cu un brand.

Intr-un raport Gartner, se mentioneaza ca mai mult de 80% dintre marketeri se asteapta sa fie concurenta, pe CX. Aceasta competitie, insa, nu este ceva simplu, mai ales atunci cand compania ta nu a prioritizat acest domeniu, in trecut. Experientele reusite de brand sunt realizate doar atunci cand toata lumea din echipa este dedicata consumatorilor. Mai multe, in urmatorul articol, semnat de Marian Costache.

Dupa 9 ani in cadrul Publicis Groupe Romania, Raul Man revine in functia de Business Media Director. El si-a început cariera in interiorul Grupului, in functia de Account Director al agentiei de media Starcom, acum 16 ani. Pasionat de industria de media si cu experienta in trading, Raul Man a avut ocazia sa experimenteze moduri de lucru diferite in diverse tari – de la Europa, Statele Unite ale Americii, America de Sud, la China sau Africa de Sud.

WeInvent l-a provocat la o discutie despre piata de comunicare de atunci si de acum, crizele economice si impactul lor asupra industriei, pasiunea pentru acest domeniu, precum si ce isi propune sa realizeze din noua functie. Un interviu de Romanita Oprea, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness.

Pentru romani, Mercur era zeul câștigului comercial dar și al elocvenței și al comunicării abile. Pare și totodată nu pare o întâmplare faptul că numele acestui zeu se regăsește în cel al lui Tiberiu Mercurian, un om cu o bogată și interesantă experiență în marketing (acea artă a cunoașterii lucrative a pieței și a consumatorilor) dar și în comunicare și antreprenoriat cultural.

Este unul dintre cei mai cunoscuți (și nu foarte mulți, din păcate) profesioniști care au reușit să împletească rodnic experiența corporatistă și de marketing cu diferite proiecte culturale, în mod particular teatrale. Știți dvs., teatrul, acea „activitate culturală” (de care multora le e dureros de dor de un an încoace) pe care adesea publicul o vede ca fiind (și trebuind să fie) opusă domeniului comercial și corporatist.

Tiberiu Mercurian reușește de niște ani să demonstreze contrariul, și să comunice pertinent și atractiv despre asta. Printre altele, este și soțul regizoarei și scriitoarei Chris Simion-Mercurian, alături de care s-a implicat în proiecte teatrale precum Festivalul de Teatru Independent UNDERCLOUD (ajuns în 2020 la a 13-a ediție) și Grivița 53, primul teatru construit împreună.

Acesta este primul teatru privat care se construiește după Revoluție, anume din donații, în bună parte ale publicului larg. Proiectul este în derulare, iar Tiberiu Mercurian este atât co-fondator cât și marketeer aici – și încă ceva de fapt: „Rolul meu este să aduc pe pământ ideile și să le transform în Powerpoint-uri și Excel-uri. Așadar, în această formație, eu sunt băiatul de la clape.”  Un interviu de Cristina Enescu Aky, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness.

Cu o experienta de peste 10 ani de zile si un entuziast specialist in digital marketing care se focuzeaza pe rezultatele aduse business-ului clientului, Dragos Andronache conduce departamentul de digital al United Media Services de aproape 7 ani de zile.

In 2016, United Media Services a fost desemnata de RECMA ca fiind agentia cu cea mai mare crestere de pe piata, reusita confirmata si in 2020 cand a fost aleasa in topul 100 global al agentiilor cu cea mai mare crestere (Adweek Global Top 100: Fastest Growing Agencies). Acesta onoreaza 100 de agentii de top din lume si 10 provideri de solutii de top care au dovedit o crestere solida a business-ului lor in perioada 2017-2019. Azi United Media lucreaza cu peste 50 de clienti si 100 de branduri, din cele mai dinamice industrii: retail, telecom, pharma, bere si FMCG, financiar-bancar, auto. De-a lungul timpului a participat la dezvoltarea a 20 campanii care au primit Effie si au castigat un Gold la competitia Google Unicorns.

Am fost curiosi sa aflam de la Dragos Andronache cum a fost 2020 pentru agentie si ce isi propune de la anul in curs, dezvoltarea departamentului pe care il conduce, precum si cum a ajuns sa fie pasionat de media si digital, sfaturile primite in cariera si ce campanii admira si de ce. Un interviu de Romanita Oprea, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related