Generația Z își dorește TOTUL, spune Bianca Lohan, Paid Media Strategist Canopy. Nu le e frică să viseze la lucruri mari și să le facă să se întâmple. Pentru a ajunge la ei, brandurile trebuie să își facă curaj și să se arunce în apele necunoscute ale TikTok-ului, Snapchat-ului, Spotify-ului etc.
Ca să poți ajunge la această generație și ca să îi poți trezi interesul, trebuie să creezi un cool wave. Banalul nu îi impresionează și vei ajunge să fii văzut ca un brand old school, spune Bianca
În ceea ce privește atitudinea lor față de branduri, un studiu realizat de Samsung în 2020, arată că Gen Z se orientează preponderent către branduri mai scumpe, dispuse să investească în propriile comunități sau care au grijă de mediul înconjurător. Îi atrag brand-urile minimaliste, care spun o poveste unică și care militează pentru o cauză. Despre viziunea lor despre consumerism, societate și viață sau cum vor schimba ei lumea, povestește Bianca în rândurile de mai jos: