Agentia 2activePR s-a calificat in faza finala a Concursului Golden World Award organizat de Asociatia Internationala de Relatii Publice (IPRA) cu initiativa "Invingatori pentru Romania". Campania a fost organizata la inceputul acestui an pentru clientul sau Ursus. Premiile Golden World organizate de IPRA sunt considerate adevarate Oscaruri in lumea profesionistilor de Relatii Publice.
Din cele 12 categorii ale Premiilor Golden World pentru Excelenta in Relatii Publice, campania "Invingatori pentru Romania", initiata de 2activePR, a fost inclusa in categoria "Special Events".
"Invingatori pentru Romania" este o campanie de PR care se adreseaza in mod direct jurnalistilor. La baza initiativei "Invingatori pentru Romania" a stat o adevarata provocare: identificarea in mass-media a unor stiri pozitive despre realitatea romaneasca. 2activePR a gandit proiectul "Invingatori pentru Romania" ca pe un demers pe termen lung, dedicat elitelor si formatorilor de opinie, prin care, clientul sau, sa isi poata continua eforturile de identificare si promovare a valorilor romanesti.