Nokia, Vodafone si agentia Grey Worldwide Romania semneaza prima campanie de print conceputa si implementata in Romania. Dezvoltata pe platforma de comunicare "Magnify the moment", noua campanie subliniaza faptul ca utilizand telefonul Nokia 6234 si serviciul Vodafone Live! consumatorii pot trai si mai intens momentele cu prietenii indiferent de locul unde se afla sau de conditiile din jurul lor. Componenta de print a campaniei a fost realizata cu ajutorul unuia dintre cei mai cunoscuti fotografi din Romania, Gabi Hirit.
"Este pentru prima data cand Nokia adopta o idee de print dezvoltata in Romania. Fiind o marca internationala a carei comunicare este unitara in toate pietele pe care este prezenta, conceptele sunt dezvoltate central si apoi adaptate la nivel local. Pentru aceasta campanie, agentia noastra a avut ocazia de a propune o idee creativa, idee care a fost adoptata de intreaga echipa cu usurinta. Am ales impreuna varianta cea mai puternica din punct de vedere vizual, iar implementarea s-a facut intr-un timp relativ scurt datorita entuziasmului cu care toti cei implicati au abordat acest proiect", a explicat Monica Dimancea, Group Account Director Grey Worldwide Romania, care gestioneaza acest cont in cadrul agentiei din 2000.