[Marcom 2021] Radu Miu: Multe comportamente contextuale create de pandemie vor deveni obiceiuri de consum permanente sau pot crea oportunități de comunicare pentru branduri

[Marcom 2021] Radu Miu: Multe comportamente contextuale create de pandemie vor deveni obiceiuri de consum permanente sau pot crea oportunități de comunicare pentru branduri

Un trend bun, dar rar întâlnit în lumea marcomului până acum, sub semnul căruia va sta 2020 este Cut-the-bullshit, spune Radu Miu, Managing Director Mercury360. Criza a propulsat acest trend al comunicării purpose-driven, fie că e vorba de un scop emoțional sau funcțional. Un alt efect al pandemiei a fost acela că problemele noi ale acestei perioade au generat deschidere la nivelul clienților pentru soluții eficiente bazate pe inovație tehnologică, soluții care ar fi durat ani, în condiții obișnuite. 

Cu cât vom vorbi mai clar și cu emoție despre realitatea consumatorului și a relației lui cu produsul și brandul, cu atât ne vom apropia mai mult de inima problemei vom găsi și soluțiile care să dea rezultate. Și, să nu uităm, toți suntem oameni, avem nevoie unii de alții, sanatoși la minte și la trup.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Outbox

Agentie independenta de digital marketing cu un portofoliu complet de solutii de comunicare online, de la strategie si creatie web pana la dezvoltare si promovare in mediul online. Cu o activitate concentrata in... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related