Relationship status: Lipton & Godmother. Godmother devine agenția de brand Lipton Ice Tea

Relationship status: Lipton & Godmother. Godmother devine agenția de brand Lipton Ice Tea

 (Fireworks and Confetti state of mind)

Începând cu 2021, Godmother este agenția de brand a Lipton Ice Tea, an în care Lipton își dorește să deschidă noi orizonturi de comunicare. Cum s-a întâmplat asta, vor întreba anumite voci, pe tonuri distincte? Foarte natural. Sinergia și comunicarea dintre echipe au avut o mare greutate (știți cum e în arta flirtului, am dat semnale, ni s-au confirmat, am fost fericiți, la vie en rose, până ne apucăm de treabă). Mai departe, coerența strategică și două concepte creative, care încă sunt supuse la vot, au făcut totul posibil. Atât de bune au fost ambele.

Provocarea Godmother a fost să construiască o premisă de comunicare pentru Lipton care să dureze, să se ramifice, să dea naștere la noi și noi oportunități. Lipton este la începutul unor noi direcții de comunicare și are nevoie de acel element inedit.  Și dacă e ceva ce ne caracterizează e îndrăzneala și, din fericire pentru noi, și pe echipa Lipton. Așadar, o remiză, ca la șah, era imposibilă. A fost totul sau nimic. Ne pregătim cu campanii cool, oameni mișto pe care îi iubiți și un brand care își face schimbarea la față.

 

“Suntem onorați că am reușit să ne “oficiem” relația cu Lipton și trecem pragul anului 2020 împreună. Din poziția de agenție de brand Lipton, nici nu puteam cere mai mult: avem rara șansă ca la nivel local să ne punem amprenta strategico-creativă asupra comunicării unui brand iubit, puternic, consacrat și, în același timp, tânăr ca exprimare. Este o colaborare care ne vine mănușă, pentru că putem fi noi 100%, cu îndrăzneala, nebunia și, totodată, implicarea care ne caracterizează. Dar, fară o echipă de brand implicată și deschisă pentru schimbare, așa cum este echipa Lipton, nu ar fi nimic. Avem și acest privilegiu, să descoperim o echipă absolut minunată și profesionistă, alături de care vom demara cu pași repezi, poate cel mai frumos proiect al anului 2021!”, Alice Gavril, Client Service Director Godmother.

 

 "Am văzut propuneri foarte bune în cadrul acestui pitch. A fost greu și ușor, în același timp, să luăm această decizie, pentru că sinergia dintre noi și Godmother a fost evidentă, încă de la început. Apoi au fost ideile și profesionalismul cu care Godmother a tratat acest pitch, precum și afinitatea vădită față de acest brand. Am fost plăcut surprinși de coerența strategică, corelată cu cea creativă și suntem convinși că vom avea o colaborare fără cusur, datorită pasiunii și profesionalismului lor", Veronica Păniță, Sr. Brand Manager Lipton.

 

Echipa Godmother:
Alice Gavril (Client Service Director)
Olga Hosu (Account Director)
Laura Nedelschi (Sr. Copywriter)
Gelu Florea  (Sr. Art Director).

Echipa Pepsico - Lipon Ice Tea:
Veronica Anda Păniță, (Sr. Brand Manager Lipton)
Irina Pietroc (Jr. Brand Manager)
Delia Corniciuc (Sr. Marketing Manager Beverages)

Produsele Lipton Ice Tea sunt dezvoltate pe plan internațional sub umbrela Pepsi Lipton International Ltd., un joint venture între PepsiCo si Unilever. Produsele Lipton Ice Tea sunt îmbuteliate și distribuite în Romania de către Quadrant Amroq Beverages, sub licența Pepsi Lipton International Ltd. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related