Desi au o arie de acoperire mai mica decat posturile publice, principalele canale comerciale de televiziune conduc detasat atat in privinta credibilitatii pe care o au in randul publicului, cat si a gradului de apreciere a emisiunilor, arata un nou raport realizat de CURS-SA pentru Consiliul National al Audiovizualului.
Romanii sunt cel mai mult interesati de stiri, filme si divertisment in momentul in care se uita la televizor, iar cele mai mari posturi comerciale de televiziune, Antena 1 si PRO TV, "bat" posturile publice la toate aceste capitole, desi TVR 1 si TVR 2 isi mentin cel mai ridicat grad de acoperire teritoriala. Asa reiese din studiul CURS privind "evaluarea performantelor principalelor emisiuni de televiziune si a principalelor personalitati de televiziune", realizat pentru CNA in luna iunie.
Stirile si divertismentul atrag cel mai mare numar de telespectatori
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: