Arena Tei – cum să lansezi un brand de evenimente în pandemie

Arena Tei – cum să lansezi un brand de evenimente în pandemie

Unul dintre cele mai afectate domenii de catre pandemia provocată de virusul COVID-19 a fost cel de entertainment, organizare de evenimente medii și mari, o situație care continuă și în 2021 și își va face simțite efectele pe termen lung. În orice criză însă, vor exista mereu companii și lideri care vor avea curajul și puterea de a risca și de a lansa produse noi.

Arena Tei este un proiect gândit, creat și implementat de la zero de Publicis Events – de la găsirea și amenajarea locației, la programul artistic, comunicare, vânzare bilete, etc. Astfel, Publicis Events a devenit singura agenție de BTL din România care a avut în 2020 un astfel de demers antreprenorial și care a arătat o adaptare perfectă la noul context. Prin urmare, când majoritatea clienților au preferat să își înghețe bugetele și să rămână în expectativă, Publicis Events a demonstrat că viziunea și curajul sunt cele doua ingrediente care pot transforma o criză într-o oportunitate.

Arena Tei este un spațiu cu circuit închis, în cadrul bazei Romsilva – str. Petricani 9A, într-o zonă verde, aerisită, cu o capacitate de până la 500 de persoane care pot sta pe scaune, la mese sau individual. Spectatorii au la dispoziție și o zonă de food & drinks, cu meniuri gourmet. Spațiul este adaptat tuturor normelor de siguranță și de distanțare socială și se adresează atât publicului larg, prin platforma Summer In The City, cât și companiilor aflate în căutarea unei soluții pentru implementarea evenimentelor corporate, fiind dotată cu tot ceea ce înseamnă logistică și echipament tehnic. Pe tot parcursul verii Arena Tei a oferit o plajă largă de evenimente de la stand-up comedy, cinema în aer liber, concerte și până la spectacole de teatru.

“Perioada de lockdown nu a fost ușoară pentru noi cei care eram obișnuiți cu o activitate intensă și mereu în mișcare. Inițiativa Arena Tei s-a născut în acea perioada dificilă în care încercam să găsim soluții adaptate momentului. Exista deja un trend de evenimente de tip Drive In în Europa, însă am mizat pe un spațiu cochet, ușor accesibil, situat într-o zonă cât mai verde, liniștită, în care să-ți poți petrece în siguranță câteva ore împreună cu familia, prietenii, sau, de ce nu, tu cu tine însuți. Inițiativa a venit în perioada de relaxare, după primul lockdown din primăvară, și a apărut ca o necesitate firească a noastră ca și grup/ companie de a încerca să facem ceva pentru industria de evenimente,” a declarat Răzvan Chirilov, Senior Producer la Publicis Events.

 

“Proiectul s-a născut din dorința de a rămâne relevanți, de a deschide un drum nou în business, de a testa pe cont propriu noul context și, nu în ultimul rând, de a ieși din casă,” a adăugat Miruna Săndulescu, Account Director.

 

Echipa Publicis Events este foarte mândră că a reușit ca într-un an de criză sanitară fără precedent pentru omenire să își dezvolte competențele și expertiza și porneste în 2021 cu o nouă viziune asupra felului în care se schimba piața de evenimente în România. De asemenea, echipa mulțumește tuturor partenerilor care au susținut-o în această aventură și fără sprijinul cărora nu ar fi reușit să pornească pe acest drum.

“Înghetandu-se totul în zona corporate și a evenimentelor private de orice fel, singura arie în care ne-am putut refugia a fost cea în care am creat un hub de divertisment în natură, în care am încercat să arătăm că se pot face evenimente sigure, cu respectarea tuturor reglementărilor în vigoare, iar cei care ne-au trecut pragul au apreciat acest lucru. A fost o provocare și o diferențiere pe piață care ne-au ajutat să ne demonstrăm încă o dată capabilitățile în această industrie extrem de competitivă,” a adăugat Razvan Chirilov.

 

Și, despre adaptabilitate se va vorbi și în momentul de față și în viitor, când știm clar că evenimentele nu vor mai fi la fel. Echipa Publicis Events se gândește încă din 2020 la o abordare diferită a zonei de events și se îndreaptă cu pași repezi către evenimentele hibrid care vor avea atât componenta de offline pe care o cunoaștem cu totii, precum și componenta de online integrată și care astfel vor genera un reach mult mai mare.   

 

Pentru noi nu a fost atât de dificil să ne adaptăm și să reacționăm rapid. Suntem într-o industrie în care oricum rezervorul de idei trebuie să fie mereu accesat și ținut proaspît. Ce este important este să avem inițiativa de a genera idei și conținut valoros pe care să îl și putem pune în practică, fie în formula clasică de eveniment, fie online. Și să nu ne fie frică să testăm, să încercăm, să greșim,” a explicat Miruna Săndulescu.

 

Pentru acest an echipa Arena Tei lucrează pentru a oferi publicului un spațiu cât mai primitor și relaxant. Și, ca și în cazul serialelor, nu vor exista spoilere, însă puteți urmări toate noutățile pe pagina de Facebook dedicată, acolo unde vor fi comunicate din timp și evenimentele viitoare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related