Radio 21 si-a luat revansa fata de Kiss si a reusit sa devina cel mai ascultat post comercial din Bucuresti. Conform ultimului studiu de audienta radio, postul este ascultat zilnic de 384200, cu o cota de piata de 22,4 %. Kiss FM se afla pe locul doi cu 323600 de ascultatori si o cota de piata de aproximativ 15 %, pe pozitia a treia situandu-se Pro FM cu un total de 157900 de fani (7,7%). Europa FM ocupa pozitia a patra, cu o cota de piata de 8,7%. De altfel, fata de ultimul val de audienta schimbarea consta doar in inversarea primelor doua pozitii.
La nivelul tarii insa, in mediul urban, Kiss FM reuseste sa invinga suprematia detinuta ani de zile de reteaua Europa FM. Astfel, Kiss a cucerit un numar de 1.787.500 in fiecare zi, iar Europa FM aproximativ 1.600.000 de ascultatori. Ultima pozitie a topului 3 este detinuta la nivel national-urban de Radio 21, cu aproximativ 1 milion de fani. Desi nu are o retea la fel de extinsa precum a posturilor care detin suprematia in acest clasament, Radio 21 se pare ca a convins publicul suficient de bine. Succesul se datoreaza in primul randul emisiunii vedeta "Dimineata DeMenta", dar si campaniilor de promovare si promotiilor. De partea cealalta, Carcotasii si restul vedetelor Kiss FM tin clar stacheta ridicata si continua "invazia tarii".