A zburat deja prima luna din 2021, o luna in care ne putem mandri cu demararea unui proiect nou, respectiv WeInvent Community Meetings, serie din care a avut loc, Joi 28.01.2021, primul episod. Este un inceput excelent, asta dupa un an foarte bun, in privinta audientei, pentru publicatia noastra. Va multumim ca ne urmariti cu consecventa!
Despre 2020 si cele mai citite articole v-am povestit de altfel aici. Revenim, insa, la articolele publicate in Ianuarie, dintre care primul a fost dedicat agentiei Golin.
Golin a fost desemnata, de revista Biz, Agentia Anului 2020 in PR. Este pentru a cincea oara cand Golin este pe primul loc, in topul realizat de revista de business si Unlock Research. Pentru ca este o agentie obisnuita cu premiile, am vrut sa vedem ce inseamna aceasta distinctie pentru reprezentantii ei, dar si cum au facut fata provocarilor acestui an pandemic, trenduri in industrie, adaptabilitate si inceputuri. Romanita Oprea a vorbit cu Irina Roncea, Managing Director Golin, desemnata cu titlul de „Profesionistul Anului în PR”. Un interviu din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness.
Când trecem prin vremuri grele, personale sau colective, cea mai puternică sursă de inspirație și putere o găsim adesea în oamenii din jurul nostru – care nu sunt super-oameni dar reușesc cumva să facă din greutăți – oportunități. Așadar, iată încă un astfel de om.
Pe scurt – Cristina Ursu aka The Betterist. Mai pe lung: psihoterapeută, career coach, consilier de dezvoltare personală; manager de echipă, corporatistă, recruitment manager; freelancer, actriță amatoare, om pasionat de a fi catalizatorul reușitelor altora. Cristina Ursu, The Betterist, are experiență multiplă (și simultană) atât în zona corporatistă cât și în cea de antreprenoriat. Un om ce îi însoțește cu blândețe pe oamenii cu care lucrează, și care își expune onest propriile temeri și nereușite transformându-le în oportunitate de inspirație pentru ea însăși și pentru alții. Un interviu inspirational, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness, realizat de Cristina Enescu Aky.
In prima parte din Decembrie trecut, l-am invitat pe Dr. Dragos Cirneci (psiholog specialist in Neurostiinte) la o discutie despre modul in care functioneaza atentia noastra. Interviul a fost atat de interesant, incat ne-am promis sa-l invitam pe Dr. Cirneci intr-un webinar, Joi 28.01.2021. Pe parcursul acestuia ne-a putut raspunde la intrebari despre cum se scriu amintirile, cum de retinem unele lucruri, in detrimentul altora, la ce tip de stimuli raspunde creierul nostru, inclusiv pe strada, si nu in ultimul rand ce este acel “prediction error”.
Evenimentul a fost recomandat tuturor celor care lucreaza in Marketing, Media si Publicitate, continutul urmand sa le amorseze un filtru suplimentar, atunci cand gandesc sau aleg o campanie si/sau decid asupra unui mix canale de media.
Aceasta prima intalnire cu Dr. Dragos Cirneci a fost totodata evenimentul de deschidere din seria WeInvent Community Meetings, organizata de publicatia noastra. Facem asta din dorinta de a ajuta comunitatea de Marcomm si de a atrage atentia asupra unor perspective inovatoare. Asa au fost si cele de la prima editie, de Joi 28.01.2021, despre notiuni din Neurostiinte, ce pot fi de un imens ajutor pentru oamenii din Marketing, Media si nu numai.
A fost aleasa vicepresedinte in boardul global al IAA, pentru un mandat de 2 ani. Iulia Niculae – Cuciurean face parte din IAA YP Romania de 12 ani. In aprilie 2017, Iulia a fost aleasa presedintele IAA Young Professionals Romania, iar in februarie 2019 a fost numita vicepresedinte al Young Professionals pentru Europa. Sub mandatul sau, IAA YP Romania a castigat de doua ori premiul pentru cel mai bun chapter din lume, in 2018 si in 2020, iar in anul 2017 aceasta a fost distinsa la nivel global cu premiul “IAA Young Leader”, in cadrul galei Creativity Can Change the World.
Iulia Niculae – Cuciurean este in prezent Marketing Manager al Federatiei Romane de Fotbal si are o experienta de peste 13 ani in marketing si comunicare. De-a lungul timpului, ea a coordonat campanii complexe, atat la nivel local, cat si regional, pentru clienti din diverse industrii precum: tehnologie, FMCG, telecomunicatii, pharma, beverage, ONG. Romanita Oprea a vorbit cu Iulia despre noile provocari ale noii pozitii globale, precum si despre recentele proiecte. Un interviu din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness.
In calitate de consumatori, interactionam cu zeci de canale media, in fiecare zi. Acest amestec de TV, Radio, Social Media, Mobile si OOH creaza perceptia a ceea ce brandurile inseamna, in mintea noastra, si totodata ceea ce ajungem sa ne dorim. Toata aceasta increngatura de stimuli este, insa, greu de controlat. Poate din acest motiv, chiar si in advertising-ul de astazi, canalele media sunt cumva gestionate separat. Nu exista o imagine clara despre cum pot fi atribuite rezultatele, pe fiecare canal, in parte sau ce intersectie dintre acestea a livrat mai eficient. Este totusi momentul ca industria sa regandeasca modul in care campaniile sunt planificate, iar in loc sa se programeze fiecare canal in parte, sa se ia in considerare crearea unui plan, in functie de rezultatul dorit.
Gandind holist si combinand OOH-ul cu Mobile Advertising-ul, de exemplu, agentiile pot ajuta brandurile sa se focuseze si mai mult pe KPI-i, impusi de business – ca e vorba de vizite in magazin, vanzari sau pur si simplu branding – si sa optimizeze cheltuielile cu media, in vederea obtinerii de rezultate remarcabile, despre toate acestea in articolul de aici.
Absolventa a Academiei de Studii Economice si a unui MBA la The Open University, Monica Magureanu a facut trecerea profesionala spre marketing si vanzari in 2003 la Betacons. In august 2010 a lansat agentia de comunicare Pandorra Story Style si in acest an -reIMAGINE Hub. Romanita Oprea a stat de vorba cu Monica despre pandemie si efectele avute asupra industriei de comunicare, despre ce inseamna sa conduci propriul business pe piata din Romania, adaptabilitate, diferentiere si creativitate. Un interviu din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness.
Acestea au fost principalele aparitii din Ianuarie. Un an minunat sa aveti si sa avem cu totii!
In aceasta luna Februarie, pe 13 mai exact, implinim 13 ani de activitate si cu siguranta ca n-aveam cum sa ajungem pana aici, fara voi, fara sa ramanem relevanti fata de optiunile voastre. Ne bucuram ca am reusit asta si promitem sa ne descurcam tot mai bine! Sanatosi sa fim, inclusiv din punct de vedere business, si le-om duce pe toate.