[Art & Magic] Maria Surducan: Eu ofer traduceri vizuale ale unor trăiri emoționale - și mai mult, încerc să recreez trăirile respective în privitor

[Art & Magic] Maria Surducan: Eu ofer traduceri vizuale ale unor trăiri emoționale - și mai mult, încerc să recreez trăirile respective în privitor

Despre anul trecut, artista vizuala Maria Surducan zice printre altele că ar fi fost primul în care discuțiile despre ce înseamnă breasla ilustratorilor au căpătat un contur mai pronunțat și la noi. În același timp, în piață s-a insinuat o practică deloc favorabilă artiștilor pentru că s-au înmulțit cazurile în care agențiile propun clienților conținut neplătit, iar pitch-urile s-au transformat în concursuri cu premii.

"Văd doar două evoluții posibile - ilustratorii profesioniști se solidarizează și refuză să participe - și atunci concursurile se adresează explicit ne-profesioniștilor, iar agenția și clientul își asumă calitatea produsului final. Sau practica se cristalizează în mainstream iar fiecare job de ilustrație din publicitatea românească va fi un fel de pitch cu spectatori."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related