Evenimentul Cannes Predictions organizat de Leo Burnett s-a desfasurat anul acesta in trei etape: in data de 8 iunie Cannes Predictions a avut loc in cadrul Strategic 2006, fiind organizat in parteneriat cu Business Media Group si s-a adresat in special comunitatii de marketing, agentiilor de publicitate si presei de specialitate.
Leo Burnett Romania a organizat Cannes Predictions si intern, evenimentul fiind dedicat propriilor angajati; totodata iubitorii de creatie publicitara au putut vota cele mai bune spoturi intrate in finala festivalului de la Cannes pe website-ul www.leoburnett.ro.
Castigatorul editiei Cannes Predictions din acest an care a obtinut un punctaj de 470 de puncte este Leonard Mart, Assistant Brand Manager in cadrul companiei Alka Trading. El va participa alaturi de delegatia Leo Burnett la Festivalul de Publicitate Golden Drum care va avea loc in perioada 1-6 octombrie la Portoroz, Slovenia. Urmatorii 10 castigatori vor intra in posesia cate unui carton de bere Stella Artois oferit de Interbrew Romania.