Sunt vremuri interesante pentru industria cumpărăturilor direct la magazin. Aparent mutați în online, noul context a modelat obiceiurile de consum ale cumpărătorilor oferind opțiuni și platforme variate pentru a face cumpărături. Ceea ce însă nu s-a schimbat, este nevoia de a ieși din casă și a merge la cumpărături pentru lucruri esențiale în proximitatea casei.
POS Media România agenție specializată în in-store shopping marketing observă în noul context o nevoie tot mai mare a supermarketurilor de proximitate de a evolua, de a se adapta și a oferi cumpărătorilor experiențe de cumpărături entertaining și în siguranță. Totodată agenția estimează o creștere a cererii media in-store, întrucât brandurile devin tot mai implicate în a activa campanii media de impact, care să influențeze în final decizia de cumpărare a consumatorilor, direct în magazine.
„Suntem ființe sociale, iar mersul la piață, la magazin sunt în natura noastră. Cum nu mai călătorim atât de des în locurile preferate, cumpărăturile esențiale de proximitate sunt un moment de mișcare, firești și pot fi făcute în siguranță, respectând măsurile de distanțare. Totodată putem face o experiență din ele, atrăgând privirile curioase ale cumpărătorilor impresionați de brandurile care știu că activările in-store pot fi entertaining și educative.
Evenimentele offline ne lipsesc tuturor, iar online-ul acoperă parțial această nevoie, de aceea orice ieșire din casă a devenit un adevărat eveniment în contextul actual. Cum evenimentele s-au bazat mereu pe happening-uri creative, activări de brand, cele 2 dimensiuni de fun ṣi memorabil ale experienței, instore-ul prin intermediul supermarketului de proximitate se duce în această zonă, de a face din ieṣitul la cumpărături un adevărat eveniment. Construim și dezvoltăm permanent formate noi media appealing pentru branduri și enternaining pentru consumatori. Este important să ne înconjurăm de frumos, de inedit, de a descoperi în ceea ce știm deja și alte elemente de noutate, iar supermarketurile sunt un instrument de comunicare în acest context, un instrument de a descoperi elemente de noutate, direct la magazin, prin comunicările campaniilor de brand .
A face din mersul la cumpărături o experiență pentru consumatori este trendul numarul 1 pentru retaileri iar supermarketurile răspund trendului digital prin crearea de experiențe și activări offline creative, experiențe pe care cumpărătorii nu le pot găsi online. ” declară Maxim Sazhyn, Country Manager POS Media România & Ucraina.
Campaniile in-store devin mai atractive pentru advertiserii care aleg să își diversifice comunicarea de brand și să influenteze decizia de cumpărare direct în magazine. POS Media România este singura agenție de shopper marketing specializată în in-store media, care dă voce brandurilor direct în magazine și își propune să creeze campanii memorabile și experiențe inedite pentru cumpărători.
POS Media România este parte din grupul POS Media Europe a cărui misune este de a ajuta clienții, atât retailerii cât și advertiserii, în a crește vânzările prin "shopping behaviuour influencing”. Grupul oferă servicii și produse variate precum: soluții media, merchandising și event promotions, soluții digitale, concepte creative, data analytcs, cercetări de piață și consultanță customizată. Compania are parteneriate de lungă durată în peste 250 de lanțuri de retail la nivel global incluzând Tesco, Kaufland, Lenta, Carrefour, SPAR, Magnit, Metro și mulți alții. Advertiserii din portofoliu pentru care creează campanii de shopping influencing sunt branduri și companii de notorietate globală precum Unilever, Coca Cola, Nestle, Mondelez, Heineken și mulți alții.
POS Media România: [email protected]
Surse foto: POS Media Romania, POS Services Hungary