Campania Dero "Curata 99.000 RON in 99 de minute" semnata Punct Advertising se apropie de final, cumuland pana in prezent 15 castigatori din totalul de 19. Cele 2 nivele de comunicare selectate - ATL si in-store - au generat in randul consumatorilor reactia dorita, premiile fiind tentante atat datorita valorii, cat si a modului de a intra in posesia lor - o "goana nebuna prin magazine" pentru a cheltui fie 9.999 RON in 99 de minute, fie 99.000 RON, in acelasi interval de timp.
Prima proiectie a mecanismului campaniei - cum poti sa cureti aproape un miliard intr un timp limitat, redata in spotul TV, a fost urmata de cea a aventurilor reale ale castigatorilor promotiei Dero, aventuri sintetizate in publireportaje. Astfel, oricine a avut posibilitatea ca pe parcursul campaniei sa asiste la vizite - viteza ale castigatorilor prin magazine, acestia dand dovada ca au idei indraznete, dar si practice de a "sparge" banii. Cu toate ca posibilitatea de implinire a viselor este reala, emotiile castigatorilor au fost totusi mari, iar tensiunea de pe parcursul "goanei" si-a facut simtita prezenta.