Cupa Mondiala 2006 este mai populara decat Cupa Mondiala 2002

Comoditatea devine un factor din ce in ce mai important pentru consumatorul de astazi, care isi doreste sa aleaga singur modul, perioada si locul in care urmareste un meci. Desi Cupa Mondiala reprezinta un eveniment sportiv de amploare, care are loc odata la patru ani, difuzarea meciurilor trebuie sa aiba loc la ore convenabile ale zilei pentru a inregistra cea mai mare audienta.

Cel mai recent studiu ViewerTrackTM al companiei Initiative indica o audienta globala mai mare a Cupei Mondiale 2006 comparativ cu 2002, deoarece meciurile difuzate in direct sunt transmise la ore convenabile ale zilei pentru fanii fotbalului din Europa si America de Sud. Per total, media audientelor globale generale de meciurile Cupei Mondiale 2006 a crescut cu 25% fata de competitia similara din 2002.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Branded


Related