[Marcom 2021] Vlad Popovici: 2021 va fi un an despre re-cunoasterea consumatorului si focus pe sustenabilitate, marketing automation si continut premium

[Marcom 2021] Vlad Popovici: 2021 va fi un an despre re-cunoasterea consumatorului si focus pe sustenabilitate, marketing automation si continut premium

2021 va fi mai mult un an de tranzitie, crede Vlad Popovici, Managing Director Kubis, un an in care situatia este inca volatila. Un an al optimismului moderat, in care efectele pandemiei se vor sedimenta, iar oamenii vor incepe, prudent, sa isi faca planuri. In ceea ce priveste piata de publicitate, Vlad Popovici crede ca ar fi momentul pentru un wake-up call.

Avem o piata a publicitatii eminamente nereglementata, care trebuie sa primeasca mai multa structura si organizare, daca vrem sa o denumim cu adevarat o „industrie”. Desi este recunoscuta la nivel international ca o piata care da „talente creative”, din pacate piata locala se degradeaza din mai multe considerente

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related