Șerban Alexandrescu: Așa cum dau bot în bot peste tot cu o duzină de branduri de pariuri sportive, la fel ar trebui să mă împiedic la tot pasul și de campania pro-vaccinare

Șerban Alexandrescu: Așa cum dau bot în bot peste tot cu o duzină de branduri de pariuri sportive, la fel ar trebui să mă împiedic la tot pasul și de campania pro-vaccinare

Bună ziua, ne aflăm tot în pandemie - etapa 2021 - și suntem în plină campanie de vaccinare. Să nu uităm, însă, ne roagă Șerban Alexandrescu: suntem tot în România. Și dacă tot discutăm concepte de bază ale realității înconjurătoare, să vorbim și de cele din publicitate. Întotdeauna există un ”adevăr al produsului”, explică Șerban:

Campania asta este o campanie generata de statul român – ori, așa e statul român. OK, e de preferat o campanie mai buna; dar e si mai de preferat un stat mai bun. Un stat mai capabil și mai empatic va face o campanie mai performantă și mai empatică. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related