Stefanini Infinit împreună cu echipa Electrolux România au început in luna Noiembrie 2020 colaborarea și prezintă prima campanie “Make It Last”.
Electrolux și-a dorit să fie mai aproape de consumatori și totodată mai relevanți și mai autentici. Din dorința de a îmbunătăți viața de zi cu zi a oamenilor și a lumii ce ne înconjoară o nouă platformă de comunicare menită să sublinieze sustenabilitatea produselor, dar și imaginea brandului de leader în proiecte sustenabile a fost lansată odată cu abordarea proiectului Make It Last with Electrolux.
“Ne dorim să ajungem mai aproape de consumatorii români și să îi conștientizăm asupra impactului comportamentelor lor in relația cu mediul înconjurator, iar una dintre modalitati este să cream continut local autentic. În acest sens, credem că asocierea cu influenceri relevanți pentru segmentul nostru de target a funcționat foarte bine, consumatorii regăsindu-se in poveștile descrise în campanie și dorind să împărtășească experiențe similare.”, Teodora Juravle, Marketing Manager Electrolux.
Concepul campaniei se bazează pe amintirile și momentele magice pe care le trăim în hainele noastre favorite. Mai mult decât o simplă abordare fashion-centric, campania aduce în prim-plan poveștile hainelor favorite în mod organic cu ajutorul celor 3 endorseri – Ioana Grama, Deea Codea, Cudeea, fiecare influencer relatând emoțiile pe care le-au trăit în cele mai prețioase haine din garderobă.
Fiecare influencer a avut propria direcție de comunicare sub hashtagurile campaniei #makeitlast, #electroluxconcept și #FaLucrurileSaDureze, promovând campania prin serii de postări care conectează garderoba cu emoții sau amintiri puternice, și dorința de a păstra acele memorii și obiecte vestimentare pentru cât mai mult timp.
“In contextul actual de piata creativitatea este in egala masura importanta cu “know-how”-ul strategic digital, social media, dar si analiza permanenta si corecta a trendurilor relevante pentru consumatori. Cred ca un brand ca Electrolux, cu o calitate foarte mare a produselor sale merita sa beneficieze din plin de canalele corecte prin care sa creeze si sa mentina relatii de lunga durata cu clientii sai iar Stefanini Infinit este aici pentru a ajuta cu acest lucru in cel mai creativ mod posibil. Multumim Electrolux pentru increderea acordata Stefanini Infinit.”, Alex Cernatescu, CEO, Co-Founder & Global Head of Strategy, Stefanini Infinit
Echipele participante:
Echipa Infinit Agency (Stefanini Infinit):
Matei Curtașu - Global Creative Director
Ruxandra Matache - Group Creative Director
Cristina Moise - Senior Social Media Manager
Călin Ionescu - Account Director
Echipa Electrolux:
Teodora Juravle – Marketing Manager
Laura Prahoveanu – Marketing Specialist