[Ad-urile Moldovei] Nadejda Baitoi: Cea mai mare greșeală pe care o poate face o agenție de marketing și publicitate este să accepte și să facă anume ceea ce își dorește clientul

[Ad-urile Moldovei] Nadejda Baitoi: Cea mai mare greșeală pe care o poate face o agenție de marketing și publicitate este să accepte și să facă anume ceea ce își dorește clientul

În pandemie am descoperit un joc nou. Când aud vreun slogan, imediat îl trec la timpul trecut. Așa, în condițiile actuale, impun brandurile să spună adevărul: Life was good, I loved it, Just did it… un zoom, vasăzică. Și tot cu gândul la trecuturi, am revenit la Ad-urile Moldovei, ca să mai tragem niște linii de comparație dintre ad-urile de demult și cele din zilele noastre. Din curiozitate sau nostalgie, să ne jucăm de-a amintirile.

Vorbim cu Nadejda Baitoi, art directorul agenției de publicitate și producție MMG Moldova. Nadejda ne-a povestit despre primul contact cu lumea advertisingului și primele impulsuri care au determinat-o să pună întrebări și să caute răspunsuri în acest domeniu. Și-a amintit cum au fost primele sale campanii, pe care le vede acum sincere și nevinovate, dar fără o strategie de bun simț. Și a continuat tot așa despre libertatea în creație, greșeli, greutăți, ce mai lipsește publicității din RM și alte subiecte complicate pe scurt. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related