În pandemie am descoperit un joc nou. Când aud vreun slogan, imediat îl trec la timpul trecut. Așa, în condițiile actuale, impun brandurile să spună adevărul: Life was good, I loved it, Just did it… un zoom, vasăzică. Și tot cu gândul la trecuturi, am revenit la Ad-urile Moldovei, ca să mai tragem niște linii de comparație dintre ad-urile de demult și cele din zilele noastre. Din curiozitate sau nostalgie, să ne jucăm de-a amintirile.
Vorbim cu Nadejda Baitoi, art directorul agenției de publicitate și producție MMG Moldova. Nadejda ne-a povestit despre primul contact cu lumea advertisingului și primele impulsuri care au determinat-o să pună întrebări și să caute răspunsuri în acest domeniu. Și-a amintit cum au fost primele sale campanii, pe care le vede acum sincere și nevinovate, dar fără o strategie de bun simț. Și a continuat tot așa despre libertatea în creație, greșeli, greutăți, ce mai lipsește publicității din RM și alte subiecte complicate pe scurt.