FCB a fost desemnată Agenția Globală a anului de către Adweek

FCB a fost desemnată Agenția Globală a anului de către Adweek

FCB devine Agenția Globală a Anului în topul revistei americane de publicitate Adweek. Dezvoltarea accelerată, inovația regăsită în campaniile creative și adaptarea rapidă la noul context global au fost printre meritele recunoscute de către publicația americană.

"Fundația poveștii FCB sunt colegii și clienții noștri din întreaga lume, iar rezultatele pe care continuăm să le obținem în acest context dificil sunt expresia vie a curajului de care atât colegii, cât și clienții au dat dovadă. Recunoașterea eforturilor noastre de către cei de la Adweek ne onorează, dar acesta este doar începutul!", spune Carter Murray, CEO FCB Global.

 

În anul în care campaniile cu adevărat creative s-au diminuat considerabil, FCB a continuat să mizeze pe creativitate și, alături de branduri recunoscute și admirate, a reușit să livreze campanii câștigătoare de premii și, în același timp, orientate spre rezultat. Acestora li se adaugă campaniile realizate contra cronometru în perioada de lockdown pentru clienți precum Walmart, Clorox sau Burger King, dar și campanii civice, precum cea de încurajare a cetățenilor din Chicago să își exprime votul la alegerile prezidențiale, “Boards of Change”.

"Ne dorim să arătăm că munca creativă rezolvă probleme și identifică noi oportunități pe termen scurt, în timp ce consolidează valorile brandului pe termen lung. Este adevărat că premiile validează succesul, dar noi urmărim în egală măsură impactul creativ al muncii noastre în rândul business-ului clienților, precum și al comunității.", spune Susan Credle, Global Chief Creative Office.

 

Unul dintre diferențiatorii principali în acordarea premiului de către Adweek a fost orientarea rețelei către incluziune și egalitate atât la nivelul business-ului, cât și la nivelul comunității, abordări care au condus la apariția unor talente creative care au livrat rezultate excepționale, precum numirea primei femei Director de Creație în cadrul FCB India. De asemenea, FCB a condus alături de Out Leadership primul studiu global despre integrarea persoanelor LGBTQ+ la locul de muncă și, alături de Tarana Burke, a lansat platforma “Act too” pentru semnalarea agresiunilor de natură sexuală, practic continuarea mișcării “Me too”.

Alături de premiul Adweek, în 2020 FCB Global a fost desemnată și Agenția de Design a anului de către D&AD (Asociația Globală pentru Design și Creație), Cea mai Creativă Agenție Globală în topul The One Club for Creativity și a intrat în top trei în The Good Report pentru implicarea în cauze sociale, pentru al patrulea an consecutiv.

În România, FCB Bucharest oferă, de peste 20 de ani, servicii integrate de comunicare pentru clienți locali și internaționali, între care JTI, Philips, Volkswagen, Vodafone, Enel sau Tymbark Maspex.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related