Vremurile grele necesită soluții inteligente, exact asta trebuie să fie motto-ul business-ului tău online.
De-a lungul timpului am tot discutat despre importanța marketingului ca parte din afacerea ta, am discutat despre branding, despre campaniile de promovare și… tot tacâmul!
…acum că business-ul tău a devenit cunoscut, iar magazinul tău online are trafic, ce rămâne de făcut?
Odată ce un consumator intră pe site-ul/magazinul tău online, există câteva lucruri simple pe care le poți face pentru a garanta o achiziție:
● User experience: asigură-te că site-ul tău oferă o experiență bună, o navigare ușoară și fără probleme.
Clienții doresc o navigare ușoară pe un site de cumpărături, iar acest lucru începe cu proiectarea site-ului web.
Dacă site-ul nu dispune de categorii clare, sau buton direct pentru a adăuga elemente în coș, trebuie să rectifici acest lucru de îndată. Designul dezordonat împiedică vizitatorul site-ului tău să se convertească în client.
Există nivele uimitoare de informații atunci când vine vorba de crearea unei experiențe de e-commerce ideale. Proiectarea site-ului web trebuie să ia în considerare tendințele de proiectare, instrumentele tehnologice, experiența utilizatorului, interfața cu utilizatorul, optimizarea conversiilor și multe altele.
Având în vedere toți acești factori, trebuie să menții clienții în centrul experienței de comerț electronic. Pentru a te asigura că ai un design optim care încurajează oamenii să cumpere, ia în considerare angajarea unei echipe de web design pentru a revigora site-ul tău de cumpărături.
● Oferte speciale: oferă transport gratuit sau o reducere pentru o prima comandă.
Clienții vor pune în coș toate produsele dorite și vor fi gata de plată – până când vor vedea costul de expediere.
Transportul gratuit este un factor enorm atunci când vine vorba de convingerea oamenilor să facă cumpărături online. Expedierea gratuită în două zile este unul dintre mulți factori care fac ca Amazon Prime să aibă succesul cunoscut!
Dacă poți combina transportul gratuit cu transportul rapid, ai șanse mai mari de a converti un vizitator într-un client fidel, pe termen lung.
În plus, și transportul gratuit condiționat tinde să fie eficient din punct de vedere volum de vânzări. Este posibil ca vizitatorii să adauge mai mult articole la comanda lor dacă acest lucru le permite să se califice pentru transport gratuit sau rapid.
Promovează aceste caracteristici de-a lungul experienței cumpărătorului – de la pagina de pornire până la check-out.
● Recenzii: Utilizatorilor le place să știe că există alți clienți mulțumiți, așa că asigură-te că află asta.
Clienții știu că poți scrie o descriere convingătoare a produsului sau un videoclip demonstrativ perfect editat. Dar ceea ce doresc cu adevărat clienții este accesul la recenzii din surse autentice.
Recenziile vor oferi informații despre afacerea ta și vor crea un parteneriat de încredere cu clienții. Asigură-te că răspunzi tuturor recenziilor utilizatorilor, în special celor negative, pentru a transforma orice experiență într-una pozitivă.
Ce se întâmplă dacă nu fac o achiziție? Care sunt cele mai frecvente motive pentru abandonarea coșului de cumpărături?
● Costurile de livrare sunt prea mari;
● Consumatorul dorește să facă mai multe comparații de preț;
● Consumatorul navighează pur și simplu, dar nu este pregătit să cumpere;
● Există un proces mult prea lung/complicat pentru finalizarea comenzii;
● Recenzii negative
● Durata mare de încărcare website.
Odată ce un consumator face o achiziție, îți dorești să revină, nu-i așa? Acest lucru este posibil dacă îi câștigi încrederea. Oferă clienților tăi o utilizare excelentă a magazinului online, ai grijă de clienții tăi și primești la schimb recenzii pozitive și… conturează un program de loialitate!