La sfarsit de an, facem bilantul. Cu de toate. Cu job, viata, skilluri de pandemie. Si poze. Le-am cerut intervievatilor sa ne trimita o poza cu ei care sa spuna cel mai bine 2020. Ana Rinderu, Group Creative Director Heist Industries, spune ca anul acesta a avut exact 0 photo opportunities si ca asta reprezinta cel mai bine 2020. Ne-a trimis un selfie de casa, dar machiata si imbracata frumos, dupa cum se vede mai sus. De altfel, am primit multe selfie-uri in seria noastra: ba cu un pahar de vin, ba cu un deget ridicat, ba cu o captura dintr-un joc video... Cu ele sa incheiem anul. Si cu ganduri bune.
[2020. Ghid de supravietuire] Ana Rinderu: Nu cred ca pandemia ne-a facut mai buni, dar ne-a aratat ca vietile noastre sunt mai legate decat credeam
![[2020. Ghid de supravietuire] Ana Rinderu: Nu cred ca pandemia ne-a facut mai buni, dar ne-a aratat ca vietile noastre sunt mai legate decat credeam](https://media.iqads.ro/2020/12/127700541-126496679064499-414955990242354682-n-cover-850.jpg)
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: