Agentia Graffiti BBDO a castigat marele premiu la sectiunea Media/PR din cadrul Seminarului European

Agentia Graffiti BBDO a fost marea castigatoare la sectiunea Media/PR in cadrul Seminarului European, desfasurat in aceasta saptamana la Palatul Cotroceni.

Agentia a fost distinsa cu trofeul Platformei CEFTAC pentru "Cea mai credibila campanie in favoarea cresterii competitivitatii pentru un produs". Dubla recunoastere a vizat doua campanii ale agentiei: Dacia Logan si Guinness.

Seminarul Perspective si responsabilitati ale mediului de afaceri romanesc inaintea aderarii Romaniei la Uniunea Europeana s-a desfasurat sub inaltul patronaj al Presedintiei Uniunii Europene si al Presedintiei Romaniei, obiectivul principal fiind consolidarea rezultatelor Conferintei Europene asupra Concurentei si Competitivitatii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related