DDB România este una dintre cele două agenții din România aflate pe lista scurtă pentru Eurobest, prestigiosul festival de creație european, parte a Cannes Lions.
În urma evaluării, DDB România a fost shortlistată la categoria Brand Experience & Activation pentru campania Pepsi Retro Studio, situându-se în fața unora dintre cele mai mari și mai consacrate agenții de advertising din Europa.
Într-o perioadă în care activități esențiale pentru starea noastră de bine – petrecerile și adunările cu prietenii – au fost puse pe pauză, se simțea nevoia acută de ceva îndrăzneț, refreshing, care, în ciuda restricțiilor impuse de autorități, să aducă oamenii la un loc, chiar dacă doar în mediul virtual sau în număr foarte restrâns acasă, fără a perturba schimbul de energie atât de caracteristic acestor situații.
Pepsi Retro Studio, platforma creată de DDB România în parteneriat cu agențiile Kubis Interactive și OMD România, în linie cu istoricul Pepsi, a fost gazda unei serii de momente inedite și fun, oferite de cei mai îndrăgiți artiști ai momentului, care au reinterpretat exclusiv pentru Pepsi hituri clasice românești, definitorii pentru generații întregi.
“2020, stat casă, distanțare socială, zero distracție. Așa a apărut Pepsi Retro Studio, locul cool și safe în care se întâmplă muzică, distracție, jocuri și discuții cu artiștii. Locul în care Pepsi a depășit convenția publicității, oferind content pe care oamenii îl așteaptă sau îl caută. Loc care se regăsește nu numai în mintea, ci și în inima fanilor Pepsi.”, a spus Ștefan Vasilachi, Creative Director DDB România.
Petrecerea de vară, la care au luat parte peste 4,5 milioane de români, a început cu reinterpretarea lui Smiley a melodiei celor de la Timpuri Noi – Adeline, a continuat cu Feli și Amintirile celor de a 3rei Sud-Est, remake-ul surprinzător al Mirei pentru faimoasa Dragostea din tei, o variantă inedită a party anthem-ului românesc Gașca mea, semnată Lino Golden și s-a încheiat cu versiunea lui Amuly a hitului Oare știi, lansat de Simplu acum două decenii.