A fost un an nebun, le vom povesti nepoților, am învățat să gătim, am văzut frigiderele și canapele colegilor, le-am cunoscut familiile fără să vrem, am ajuns la capătul Netflixului. Dând ironiile la o parte, daca am putea defini 2020, am spune ca a fost domestic și asta nu e cel mai rău lucru care ni se putea întâmpla. O parte din intimitatea asta colectivă ne-a făcut mai empatici, crede Dragoș Smeu, General Manager @ Mavericks. The Agency. Bine totuși că se termină, ca să putem face liste lungi, lungi, cu ce nu ne dorim să luăm cu noi în 2021.
[2020. Ghid de supravietuire] Dragoș Smeu: Am intrat cu toții în personalul celuilalt, am văzut copiii clienților pe Google Meet și asta ne-a făcut mai înțelegători unii cu alții
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: