[Cu toţii pe Tik Tok] Geia Manole & Codin Oraseanu: TikTok urca melodiile artistilor in topuri, lanseaza filme si seriale, chiar si produse de larg consum

[Cu toţii pe Tik Tok] Geia Manole & Codin Oraseanu: TikTok urca melodiile artistilor in topuri, lanseaza filme si seriale, chiar si produse de larg consum

Tik Tok nu e despre copii, dans si glume, chiar daca acestea sunt prejudecatile de la intrare. Multi uita ca de cand tot vorbim de GenZ, acestia au crescut. Cine doreste sa ii intalneasca si sa ii cunoasca mai bine, ii pot gasi pe Tik Tok. Mai mult, Milenialii sunt si ei pe platforma, devorand si generand continut. E nevoie doar de curiozitate, minte deschisa si cateva scroll-uri pentru a intelege care sunt oportunitatile, spun Geia Manole, Influential Marketing Manager SQUAD.influencers, & Codin Oraseanu, Sr. Project Manager L2. Ei fac parte din echipa care a realizat primele campanii oficiale pe TikTok, pentru Mirinda și Lipton – Branded Hashtag Challenges, melodii originale și Brand Effect.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Campanii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related