Vasile Adnan si campania lui Dominic Fritz: Mesaje subtile, jucause, atipice. Am vrut sa subminam asteptarile la fiecare pas. In termeni politici, desigur, nu campanie de gherila

Vasile Adnan si campania lui Dominic Fritz: Mesaje subtile, jucause, atipice. Am vrut sa subminam asteptarile la fiecare pas. In termeni politici, desigur, nu campanie de gherila

Nu a trebuit decat sa ambalam totul corect, spune Vasile Adnan. Amabalajul a fost campania pentru primaria Timisoarei, produsul: Dominic Fritz. Vasile s-a implicat in ultimul an in campania pentru primaria Timisoara, fiind parte din echipa de comunicare si responsabil pentru tot ce a insemnat campanie si comunicare vizuala. Este art director la onomatopy.ro, freelance ilustrator, animator si designer grafic, fost membru si promotor TMBase Timisoara. E important ca oamenii creativi sa se implice social si politic in lucrurile in care cred, spune el, pentru ca alternativa e destul de sumbra: 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related