Medic One și Mullen România au făcut echipă pentru dezvoltarea campaniei de comunicare a noii game de suplimente alimentare Aslavital, lansată de compania Zentiva România. Campania marchează intrarea pe piața suplimentelor alimentare a mărcii Aslavital, marcă recunoscută la nivel local pentru produsele de înfrumusețare și îngrijire a tenului. Compania producătoare de medicamente Zentiva România va comercializa sub umbrela Aslavital cinci noi suplimente alimentare, destinate nevoilor actuale ale femeilor – energie, imunitate, o calitate bună a somnului, sănătatea pielii, părului și a unghiilor.
Campania ilustrează provocările și situațiile zilnice în care corpul nostru este supus stresului sau efortului și completează povestea din spatele identității de brand printr-un spot TV și materiale declinate în online.
„Am pornit de la ne asculta consumatoarele și a afla care sunt cele mai importante nevoi ale lor pentru a face față provocărilor actuale. Astfel s-a născut gama Aslavital suplimente alimentare. Aslavital este un brand recunoscut și apreciat de românce pentru produsele de calitate de pe piața din România. Pentru a ne evidenția pe o piață extrem de aglomerată, ne-am propus ca, încă de la început, să spunem o poveste prin identitatea de brand, pornind chiar de la ambalaj și de la numele produselor. Astfel, alături de echipele Medic One și Mullen, am tradus conceptul creativ într-un univers al eroilor și eroinelor de astăzi care, câteodată, au nevoie de ajutor în aventurile de zi cu zi”, a declarat Cătălina Huszar (Marketing Manager OTC Zentiva România).
„Această campanie a fost o provocare pe care o așteptam demult: să lansăm un brand renumit cum este Aslavital, într-o categorie complet nouă pe o piață deja marcată de branduri „cu vechime”. Misiunea a fost cu atât mai frumoasă cu cât ne-am ocupat de „nașterea” noii game Aslavital încă din faza de identitate de brand. Un produs nou îți dă posibilitatea să explorezi direcții creative îndrăznețe în conturarea design-ului ambalajelor, în găsirea numelor noilor produse, în producția video și a materialelor de comunicare. Astfel, s-a născut o poveste modernă, pe care nimeni n-a scris-o până acum, însă de care cu toții ne-am lovit cu siguranță măcar o dată”, a declarat Oana Cociașu (Managing Partner Medic One).
Noul brand este prezent în farmacii și campania de comunicare s-a lansat pe mai multe canale, printre care și un website dedicat, dezvoltat de agenția Profero.
Echipele care au lucrat la campanie:
Zentiva România: Cătălina Huszar (Marketing Manager OTC), Ariana Grecu (Product Manager)
Medic One: Oana Cociașu (Managing Partner), Corina Șofariu (Account Director), Ioana Vulcan (Strategy & Research Specialist).
Casa de producție: StudioSet