[Cu totii pe Tik Tok] Andrei Ionescu & Alex Dohotaru: Suntem in sfarsit in era in care continutul video bate orice alt continut

[Cu totii pe Tik Tok] Andrei Ionescu & Alex Dohotaru: Suntem in sfarsit in era in care continutul video bate orice alt continut

TikTok ofera o sansa mare atat pentru business & brands cat si pentru creatorii de continut: o scena deschisa, unde pot iesi in fata rapid si pot arata si spune multe, arata Andrei Ionescu, Trend Researcher SQUAD.Influencers & Alex Dohotaru, Creative Mastermind & Partner Creative VR. O spun din experienta, dupa o vara plina de campanii pe Tik Tok: ei fac parte, de altfel, din echipa care a realizat primul Branded Effect Challenge pe TikTok din Romania. 

Creativitatea si ideile sunt cu adevarat recompensate, iar daca ai facut ceva iesit din comun cu siguranta nu va trece neobservat. Iar asta e valabil pentru toata lumea, inclusiv pentru branduri, care intra pe un teritoriu nou, in care vorbim de alte reguli.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related