[Cu toţii pe Tik Tok] Andrei Bobe: Nu este tocmai locul unde brandurile sunt primite cu brațele deschise de către puștii care s-au refugiat aici când părinții și brandurile s-au mutat pe Instagram

[Cu toţii pe Tik Tok] Andrei Bobe: Nu este tocmai locul unde brandurile sunt primite cu brațele deschise de către puștii care s-au refugiat aici când părinții și brandurile s-au mutat pe Instagram

 Pe Facebook sau Instagram mai poți mima autenticitate, pe TikTok mai greu. Asta e chestia care deosebește această platformă de toate celelalte, spune Andrei Bobe, Senior Content Writer Team Samsung Cheil | Centrade. Andrei a descălecat pe Tik Tok cu reticență, ca mai toată lumea: prea mult sclipici, meme-uri, stickere și trolli. Dar apoi a înțeles potențialul de fun care vine la pachet cu melanjul bizar din celelalte rețele de socializare de până acum.

Un singur cuvânt mi se pare cel mai relevant aici: adaptare. Dacă nu reușești să îți adaptezi content-ul pentru TikTok, riști să treci ori nevăzut, ori remarcat ca fiind caraghios. Iar ultimul lucru pe care și-l dorește un brand e să fie văzut ca un bătrânel ciudat care încearcă să se integreze “cool” în gașca de puștani de la petrecere.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related