[Street Art Challenge] Nadine Kseibi: Arta stradala imi ofera posibilitatea de a transmite un mesaj artistic tuturor privitorilor, fara limite si conditionari

[Street Art Challenge] Nadine Kseibi: Arta stradala imi ofera posibilitatea de a transmite un mesaj artistic tuturor privitorilor, fara limite si conditionari

Mesajele de speranta, optimism si incredere, predominante in lucrarile inscrise la "A New Now" Street Art Challenge by George, nu vin de nicaieri. Nadine Kseibi crede ca artistul mural surprinde in lucrarea sa gandurile, emotiile si sentimentele locuitorilor unui oras. Artistul nu e altceva decat un traducator al acestor stari, intr-un alt limbaj. Un observator al spiritului orasului.

"Vertijul cotidian este doar o iluzie a manifestarii de moment. Dincolo de aceasta iluzie este Omul puternic, inocent, creator si plin de speranta, in armonie cu natura, intr-un joc continuu al evolutiei umane."

Eforturile artistilor din aceasta competitie s-au indreptat pana la urma spre creditarea umanului. Aveam nevoie de asta. Aveam nevoie sa ne vedem in culori. Nu ramane decat sa decidem ce lucrare ne reprezinta cel mai bine. Votul se incheie astazi. Pana atunci, o cunoastem pe Nadine.

 

Povestea ta

Ma numesc Nadine Kseibi, am 25 de ani si sunt din Bucuresti (de origine sirianca-romanca).
Absolventa UNARTE, masterat la sectia Arta Murala 2019. Pictez si fac ceramica-sculptura, iar in timpul  liber tatuez la salonul No Regrets.

Sunt fascinata de arta stradala din tara si din strainatate si face parte din obiectivele mele ca artist muralist.

 

Relatia ta cu arta stradala

Arta stradala imi ofera posibilitatea de a transmite un mesaj artistic tuturor privitorilor, fara limite si conditionari, intr-un spatiu deschis. Mesajele lucrarilor stradale, prin dimensiune si expresivitate, impacteaza nu doar cateva persoane (cum ar fi intr-o sala de expozitie), ci o masa mult mai mare de oamenii. Comunicarea artist-privitor este mai intensa.

 

"A New Now" Street Art Challenge by George

Urmaresc cu interes acest tip de evenimente si am ales sa particip pentru ca este o noua oportunitate pentru mine ca artist muralist sa transmit mesajul meu viz-a vis de noile evenimente ce au marcat acest ani, un mesaj de speranta, optimism si incredere in Viata.

 

Punctul de pornire

Conceptul lucrarii este o reflectare a starii mele interioare de inocenta, bucurie, speranta, creditare a umanului in fata oricaror provocari exterioare cotidiene, stari reprezentate de caracterul lucrarii.

 

Influente

Nu sunt influentata nici intr-un fel pentru ca arta stradala ma reprezinta ca artist si concept si nu este prima intalnire. Am avut participari anterioare acestui eveniment in Albania, Polonia, Bucuresti.

 

Brieful

Mi-a atras atentia dimensiunea generoasa a peretului din Bucuresti, orasul in care traiesc.

 

Ce ai vrea sa stie publicul si juriul

Vertijul cotidian este doar o iluzie a manifestarii de moment. Dincolo de aceasta iluzie este Omul puternic, inocent, creator si plin de speranta, in armonie cu natura, intr-un joc continuu al evolutiei umane.

 

Rolul artei stradale

Arta stradala aduce un plus de culoare orasului, un mesaj de bucurie, speranta, incurajare dinspre artist catre publicul larg. Este accesibila oricui, oriunde si oricand si reprezinta o cale directa de transmitere a unui mesaj artistic si nu numai, tuturor oamenilor.

Artistul este cel care surprinde in lucrarea sa gandurile, emotiile, sentimentele locuitorilor orasului si prin trairea sa interioara, expune toate aceste trairi sub forma unei imagini.

 

Vibe-ul in orasul tau

Vibe-ul urban este intr-o continua ascendenta si diversificare si sunt din ce in ce mai multe preocupari in acest sens.

 

Spiritul unui oras

Spiritul unei oras poate fi ajutat prin incurajarea si promovarea originalitatii in toate domeniile de viata, prin manifestarea de activitati culturale care sa promoveze valorile si nu in ultimul rand cele care sa aduca o stare de siguranta, bucurie, respect.

 [Voteaza aici cele mai bune propuneri "A New Now" Street Art Challenge by George]

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related