Stefanini Infinit împreună cu echipa BMW România au început recent o frumoasă colaborare în zona de strategie, creație digital centric iar, în prima fază și-au focusat eforturile pe lansarea noii campanii “My BMW Service”.
Campania iși dorește să atragă cât mai mulți utilizatori din rândul clienților BMW și face parte din serviciile digitale pe care BMW le dezvoltă pentru a fi cât mai aproape de clienți.
Conceptul campaniei este unul simplu, atunci când ești conectat cu mașina ta, ești mai conectat cu viața ta. Iar aplicația BMW Connected este serviciul premium BMW care îți permite să știi mereu statusul automobilul tău și să controlezi o multitudine de funcții de oriunde ai fi.
"Ușurința vieții” vine ca un serviciu pe care îl setezi și uiți de el, care folosește tehnologia pentru ca, clienții BMW să poată profita din plin de automobilul lor și tot ce le rezervă viața.
"BMW pune plăcerea de a conduce în centrul a tot ceea ce face iar acest lucru trebuie sa se regaseasca și în ceea ce facem în zona de creație și cu precădere în zona digitală, mai ales în aceste vremuri. Stefanini Infinit a înțeles cum sa surprinda creativ foarte bine aceste insight-uri iar experiența lor digitală și în lucrul cu tehnologia a ajutat foarte mult înțelegerea produselor noastre cat si a serviciilor "My BMW Service". Mulțumim mult agenției pentru aceste lucruri, mai ales ca la acest moment deja campania supra livrează din toate punctele de vedere, de la indicatori de media pana la download-uri de aplicație", Andra Batu (Business Development & Marketing Manager - BMW România).
Campania ilustrează și promovează feature-urile aplicației printr-o serie de materiale digitale semnate Stefanini Infinit. Pentru a amplifica conceptul, agenția Stefanini Infinit a creat materiale digitale, postări de social media și un nou landing page.
"Stefanini Infinit are o vastă experiență dovedită în zona de automotive oferind de peste 12 ani servicii în acest domeniu brandurilor de top, de la strategie, creație, media buying & planning până la zona de transformare digitală și produse, iar începerea colaborării cu brandul BMW va beneficia din plin de această experiență. Ne bucurăm să începem colaborarea cu BMW cu strategia și creația pe o astfel de campanie, mai ales că este o campanie despre "augmentarea digitală" a produsului cum îi spunem noi și este una dintre direcțiile în care credem foarte mult că va merge piața auto ca și direcție CX și User Centric. Mulțumim BMW pentru încrederea în noi.", Alex Cernătescu (CEO, Co-Founder & Global Head of Strategy - Stefanini Infinit).
“Deși vremurile s-au schimbat, mașina a rămas o extensie a vieții noastre, un element de siguranță dar și mai mult ca niciodată, o evadare spre locuri noi. Provocarea BMW a venit sub forma unui brief de comunicare a serviciilor premium after sale către un target mai larg de clienți. My BMW Service reprezinta un serviciu eficient si tehnologic avansat de a fi mereu informat cu privire la starea mașinii tale. Pentru că o campanie despre beneficiile principale tehnice ale produselor ar fi fost sterilă și pentru că nu există îndoieli asupra calității serviciilor BMW, am abordat comunicarea din perspectiva emoțională mergând mai mult pe beneficiile secundare ale acestor servicii. Cand ai acces complet la calitatea și transparența serviciilor atunci ești liber în orice moment să te conectezi cu adevărat la viață. “Conecteaza-te cu mașina ta. Conecteaza-te cu viața ta” este un statement puternic pentru campania de after sale, dar și o ideologie care comunică valorile globale ale BMW - plăcerea de a conduce, deschidere, claritate și emoție.”, Ruxandra Matache (Group Creative Director - Stefanini Infinit )
Echipele participante:
Echipa Infinit Agency (Stefanini Infinit):
Creative:
Matei Curtașu - Global Creative Director
Ruxandra Matache - Group Creative Director
Florin Ciobanu - Digital Creative Director
Simina Florea - Senior Copywriter
Cristina Moise - Senior Social Media Manager
Client service:
Dragoș Andreiașu - Account Manager
Iris Gologan – Global Head of Data Science & Analytics
Claudiu Catana – Global Head of Media Operations
Echipa BMW:
Andra Batu - Business Development & Marketing Manager